Treść zadania
Autor: Martusia987654321 Dodano: 3.10.2010 (14:19)
Spośród liczb:
-2 ,-3(do kwadratu) ,-(jedna piąta) ,0,36, -(pietnascie czwartych) ,(-3 )do kwadratu , - 1,2
wypisz liczby :
a)całkowite
b)całkwoite mniejsze od -1
c)wymierne większe od -2
d)całkowite nieujemne
e)wymierne niedodatnie
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
maryla345 3.10.2010 (14:49)
a}-2,-3^2,{-3}^2
b}-2,-3^2
c}-2,{-3}^2,-1/5,0,36,-1,2
d}-2,-3^2
e}{-3}^2,0,36 ^2-znaczy do potęgi drugiejDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Korshar 3.10.2010 (15:23)
a)
-2 -3^2 (-3)^2
b)
-2 -3^2
c)
0,36 (-3)^2 -1,2 \frac{1}{5}
d)
(-3)^2
e)
-2 -3^2 -\frac{15}{4} -\frac{1}{5} -1,2Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Suma czterech kolejnych liczb podzielnych przez 3 jest równa -150. znajdz te Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: agata96 28.3.2010 (21:46) |
Zapisz w postaci sumy. a) ( 1 / 2 + x ) do kwadratu b)(-2a+2b) do kwadratu Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Ilonus 30.3.2010 (16:25) |
Na kole o promieniu r opisano kwadrat. Oblicz stosunek pola kwadratu do pola Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: daria0024 30.3.2010 (19:32) |
suma dwoch liczb wnosi 35. Jeżeli pierwsza z nich zwiekszymy o 20%, to ich Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zuza94 8.4.2010 (18:41) |
liczbę 105 zmniejszono o 13 [i jedna trzecia] % . Oblicz liczbę po Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: stereolove 10.4.2010 (13:18) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Podnoszenie do kwadratu liczb z końcówką "5"
Aby podnieść (w pamięci) do kwadratu liczby zakończone cyfrą "5", należy wykonać następujące operacje:
1. Końcowe cyfry wyniku, to będzie "25";
2. Początkowe cyfry otrzymujemy mnożąc liczbę utworzoną z początkowych cyfr (bez końcowej piątki) podnoszonej do kwadratu liczby przez liczbę o jeden większą.
Dokładniej wyjaśnią to przykłady:
35^2 =...
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.
Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
0 0
Gochaaa 3.10.2010 (14:26)
a) całkowite: -2,-3^2, (-3)^2
b)całkowite mniejsze od minus jeden =-2, -3 do kwadratu
c)wymierne większe od -2=-jedna piąta, 0,36 , (-3) do kwadratu, -1,2
d)całkowite nieujemne=(-3)do kwadratu
e)wymierne niedodatnie=-2, -3 do kwadratu, -1/5, -15/4, -1,2
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie