Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Napisz opowiadanie(felieton pt.: " Świat bez kłamstw" Co to jest w Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Kinia_5 28.3.2010 (11:41) |
Na papierze podaniowym (na 29.03) napisz opis sytuacji pt.,,Ślubowanie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: dluga 28.3.2010 (12:22) |
napisz recenzję filmu romeo i julia Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: marle001 28.3.2010 (18:32) |
Napisz przemówienei na zakończenie 3 klasy gimnazjum. Prosze o pomoc :) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Rosteczek 28.3.2010 (20:20) |
tren 7 jana kochanowskiego...napisz, wymien wszystkie srodki stylistyczne Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 29.3.2010 (16:44) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Reklamation
Reklamation Lublin, 4.01.2003 Hersteller der Bohrmaschinen Reklamation - Schaden an einer Bohrmaschine Sehr geehrte Damen und Herren, ich habe am 9.6.2003 in Geschft eine Bohrmaschine im Preis von 200,- DM gekauft. Acht Monate habe ich sie richtig bedient und sie funktionierte sehr gut. Leider musste ich neuerdings an die folgende Strung feststellen : Die Bohrmaschine...
Przydatność 60% Zalety Reklam
1. Daje możliwość wcześniejszego zorientowania się co do zalet towaru 2. Jest dźwignią handlu 3. dzięki reklamie 1000-E OSÓB MA PRACĘ W AGENCJACH REKLAMOWYCH 4. co jakiś czas pieniądze z reklam w telewizji, np. sieci komórkowych, gazet przeznaczane są na leczenie dzieci i innych osób z ciężkimi chorobami, np. dzień dziecka, Mikołaj, wigilia 5. mobilizują producentów do...
Przydatność 75% Wpływ reklam na dzieci.
Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy. Wierzą, że reklamy mówią prawdę, są więc bardzo podatne na ich perswazję. Dzieci traktują reklamę jak każdy inny film. Dopiero w wieku szkolnym zaczynają rozumieć, co jest ich celem, a także różnicować reklamy z punktu widzenia tego, co reklamują, dla kogo produkt jest przeznaczony, co im się w reklamie...
Przydatność 75% Cylk życia produktu
Cykl życia produktu to okres, w którym produkt znajduje na rynku nabywców. W okresie tym występują różne stadia sprzedaży tego produktu tzw. Fazy cyklu życia produktu. Wśród rozlicznych podobieństw miedzy człowiekiem a pewnymi obszarami działań marketingowych cykl życia produktu jest chyba najbardziej zbieżny z etapami życia ludzkiego. Produkty podobnie jak ludzie rodzą się...
Przydatność 75% Cykl życia produktu
Producent, który chce sprzedać swoje produkty musi je produkować pod kątem przyszłego nabywcy – musi znać jego upodobania i przyczyny, dla których produkt kupuje Każdy produkt wprowadzony na rynek ma określony cykl życia. Długość i przebieg tego cyklu zależą od wielu czynników. Przedsiębiorstwa starają się na ogół o jego wydłużenie za pomocą różnych środków...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie