Treść zadania

julka9696

1. 2b-(1-b)=11-b

2. 1,6(2c-1)=14,4

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    2b - 1 + b = 11-b (teraz wiadome na jedną niewiadome na drugą)
    2b + b + b = 11 + 1
    4 b = 12 /:4
    b=3

    3,2c-1,6 = 14,4
    3,2 c = 16
    c = 5

Rozwiązania

  • userphoto

    1. 2b-(1-b)=11-b
    2b-1+b= 11-b
    3b+b=11+1
    4b= 12 / :4
    b= 3

    2. 1,6(2c-1)=14,4
    3,2c - 1,6 = 14,4
    3,2 c = 14,4 + 1,6
    3,2 c = 16 / 3,2
    c = 5

  • userphoto

    1. 2b-(1-b)=11-b
    2b-1+b=11-b |+1
    3b=12-b |+b
    4b=12 |:4
    b=3

    2. 1,6(2c-1)=14,4
    3,2c-1,6=14,4 |+1,6
    3,2c=16 |:3,2
    c=5

  • karolina94

    1. 2b-(1-b)=11-b
    2b-1+b=11-b
    3b=10-b /+b
    4b=10 /:4
    b=2,5

    2. 1,6(2c-1)=14,4
    3,2c-1,6=14,4 /*10
    32c-16=144 /+16
    32c=160 /:32
    c=5

  • userphoto

    2b-(1-b)=11-b
    2b-1-b=11-b
    2b-b+b=1+11
    2b=12/:2
    b=6

    1,6(2c-1)= 14,4
    3,2c-1,6=14,4
    3,2c=14,4+1,6
    3,2c=16/:3,2
    c=5

    :)

  • userphoto

    to jest bardzo łatwe :)

    1.
    2b-(1-b)=11-b
    2b - 1 + b= 11-b
    2b + b +b=11 +1
    4b=12 /:4
    b=3


    2.
    1,6(2c-1)=14,4
    3,2c - 1,6=14,4
    3,2c=14,4 + 1,6
    3,2c=16 /:3,2
    c=5

    proszę bardzo:)

  • karotka17

    1.

    2b-(1-b)=11-b
    2b-1+b=11-b
    2b+b+b=11+1
    4b=12 / :4
    b=3

    2.

    1,6(2c-1)=14,4
    3,2c-1,6=14,4
    3,2c=14,4+1,6
    3,2c=16 / : 3,2
    c=5

  • userphoto

    1. 2b-(1-b)=11-b
    2b-1+b=11-b
    3b=10-b /+b
    4b=10 /:4
    b=2,5

    2. 1,6(2c-1)=14,4
    3,2c-1,6=14,4 /*10
    32c-16=144 /+16
    32c=160 /:32
    c=5

Podobne materiały

Przydatność 55% "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?”

"Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?” ,,Kamizelka” Bolesława Prusa to doskonała opowieść o miłości, cierpliwości oraz wytrwałości ludzi cichych, skromnych i ubogich. Zapewne dla tych czytelników, którzy nie mieli jeszcze okazji zapoznania się z tą nowelą, tytułowy fragment ubioru nie ma najmniejszego powiązania z jakimkolwiek uczuciem-a, co dopiero...

Przydatność 70% Mit i archetyp. Relacje między tymi pojęciami oraz interpretacja wybranych mitów.

Mit jest to wypowiedź narracyjna, wyrażająca i organizująca wierzenia danej społeczności, zwykle archaicznej; opowiada to kosmo- i teogonii; mit jest ściśle związany z toposami i archetypami, których jest źródłem; archetyp został wprowadzony do języka przez psychologa Junga; jest to prastary wzorzec, istniejący w umysłowości ludzkiej odwiecznie, określający wyobrażenia o...

Przydatność 85% Któż może powiedzieć, że za tymi chmurami nie ma słońca? "Kamizelka" Bolesława Prusa.

Któż może powiedzieć, że za tymi chmurami nie ma słońca? To pytanie uczyń kluczem do odczytania Kamizelki Bolesława Prusa. W interpretacji tekstu zwróć uwagę na kreację bohaterów, rolę kamizelki jako motywu kompozycyjnego oraz zakończenie Pisarze pozytywistyczni ze szczególnym upodobaniem przedstawiali losy ludzi najuboższych, chłopów i mieszczan. I tak...

Przydatność 75% "Kochamy wciąż za mało i stale za późno" - czy zgadzam się z tymi słowami

"Kochamy wciąż za mało i stale za późno", nad tymi słowami zastanawiamy się tylko wtedy, gdy już ktoś odchodzi, kiedy kogoś już w naszym życiu brak, zauważamy, że zabrakło nam czasu, by go kochać i słuchać, brać z niego przykład. Rzadko kiedy zastanawiamy się nad życiem, zapominamy o tym, że rodząc się, zbliżamy się ku śmierci i dopiero gdy człowiek odchodzi,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 8 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji