Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
trelektor 21.4.2010 (18:20)
1. 2b-(1-b)=11-b
2b-1+b= 11-b
3b+b=11+1
4b= 12 / :4
b= 3
2. 1,6(2c-1)=14,4
3,2c - 1,6 = 14,4
3,2 c = 14,4 + 1,6
3,2 c = 16 / 3,2
c = 5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
layer133 21.4.2010 (18:21)
1. 2b-(1-b)=11-b
2b-1+b=11-b |+1
3b=12-b |+b
4b=12 |:4
b=3
2. 1,6(2c-1)=14,4
3,2c-1,6=14,4 |+1,6
3,2c=16 |:3,2
c=5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
karolina94 21.4.2010 (18:21)
1. 2b-(1-b)=11-b
2b-1+b=11-b
3b=10-b /+b
4b=10 /:4
b=2,5
2. 1,6(2c-1)=14,4
3,2c-1,6=14,4 /*10
32c-16=144 /+16
32c=160 /:32
c=5Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
orsiorsi 21.4.2010 (18:22)
2b-(1-b)=11-b
2b-1-b=11-b
2b-b+b=1+11
2b=12/:2
b=6
1,6(2c-1)= 14,4
3,2c-1,6=14,4
3,2c=14,4+1,6
3,2c=16/:3,2
c=5
:)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
ancyk17 21.4.2010 (18:28)
to jest bardzo łatwe :)
1.
2b-(1-b)=11-b
2b - 1 + b= 11-b
2b + b +b=11 +1
4b=12 /:4
b=3
2.
1,6(2c-1)=14,4
3,2c - 1,6=14,4
3,2c=14,4 + 1,6
3,2c=16 /:3,2
c=5
proszę bardzo:)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
karotka17 21.4.2010 (18:53)
1.
2b-(1-b)=11-b
2b-1+b=11-b
2b+b+b=11+1
4b=12 / :4
b=3
2.
1,6(2c-1)=14,4
3,2c-1,6=14,4
3,2c=14,4+1,6
3,2c=16 / : 3,2
c=5Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
sonia11553 22.4.2010 (19:23)
1. 2b-(1-b)=11-b
2b-1+b=11-b
3b=10-b /+b
4b=10 /:4
b=2,5
2. 1,6(2c-1)=14,4
3,2c-1,6=14,4 /*10
32c-16=144 /+16
32c=160 /:32
c=5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Bardzo prosze o pomoc z tymi obliczeniami daje naj: (4 i 3/5-1 i 2/5)*(-1 i Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Klonek 11.10.2010 (18:09) |
Proszę o pomoc gdyż głowię się nad tymi zadaniami oto ich treść: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: lukasz1500 25.10.2010 (19:16) |
Może mi ktoś objaśnić jak się wykonuje zadania z tymi podwyżkami i Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Natsumi 1.11.2010 (18:24) |
Pomóżcie mi z zadaniami bo jeśli tego zadania nie zrobię będę zagrożona Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Maja1414 16.11.2010 (16:58) |
Pomóżcie mi z zadaniami bo jeśli tego zadań nie zrobię będę zagrożona ; Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Maja1414 16.11.2010 (18:57) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Początki państwa polskiego. Materiał powtórzeniowy dla gimnazjum z zadaniami
w załączniku
Przydatność 55% "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?”
"Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?” ,,Kamizelka” Bolesława Prusa to doskonała opowieść o miłości, cierpliwości oraz wytrwałości ludzi cichych, skromnych i ubogich. Zapewne dla tych czytelników, którzy nie mieli jeszcze okazji zapoznania się z tą nowelą, tytułowy fragment ubioru nie ma najmniejszego powiązania z jakimkolwiek uczuciem-a, co dopiero...
Przydatność 70% Mit i archetyp. Relacje między tymi pojęciami oraz interpretacja wybranych mitów.
Mit jest to wypowiedź narracyjna, wyrażająca i organizująca wierzenia danej społeczności, zwykle archaicznej; opowiada to kosmo- i teogonii; mit jest ściśle związany z toposami i archetypami, których jest źródłem; archetyp został wprowadzony do języka przez psychologa Junga; jest to prastary wzorzec, istniejący w umysłowości ludzkiej odwiecznie, określający wyobrażenia o...
Przydatność 85% Któż może powiedzieć, że za tymi chmurami nie ma słońca? "Kamizelka" Bolesława Prusa.
Któż może powiedzieć, że za tymi chmurami nie ma słońca? To pytanie uczyń kluczem do odczytania Kamizelki Bolesława Prusa. W interpretacji tekstu zwróć uwagę na kreację bohaterów, rolę kamizelki jako motywu kompozycyjnego oraz zakończenie Pisarze pozytywistyczni ze szczególnym upodobaniem przedstawiali losy ludzi najuboższych, chłopów i mieszczan. I tak...
Przydatność 75% "Kochamy wciąż za mało i stale za późno" - czy zgadzam się z tymi słowami
"Kochamy wciąż za mało i stale za późno", nad tymi słowami zastanawiamy się tylko wtedy, gdy już ktoś odchodzi, kiedy kogoś już w naszym życiu brak, zauważamy, że zabrakło nam czasu, by go kochać i słuchać, brać z niego przykład. Rzadko kiedy zastanawiamy się nad życiem, zapominamy o tym, że rodząc się, zbliżamy się ku śmierci i dopiero gdy człowiek odchodzi,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 8 rozwiązań
1 0
Sashka_19 21.4.2010 (18:18)
2b - 1 + b = 11-b (teraz wiadome na jedną niewiadome na drugą)
2b + b + b = 11 + 1
4 b = 12 /:4
b=3
3,2c-1,6 = 14,4
3,2 c = 16
c = 5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie