Treść zadania
Autor: mamusia Dodano: 29.9.2010 (20:00)
Po podwyżce ceny o 15% samochód kosztuje 40250 zł. Jaka była cena samochodu przed podwyżką?O ile zł. wzrosła cena?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
cena bilet una koncert wynosiła 150 zł od osoby i było niewielu chętnych na Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: nicram465 6.4.2010 (14:51) |
cena biletu na koncert wynosiła 150 zł od osoby . organizatorzy postanowili Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: nicram465 6.4.2010 (19:50) |
Kilogram cukru kosztuje 1,80 zł. Zakupiono x kg cukru i zapłacono za niego y Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Asiulkam 8.4.2010 (20:14) |
Kilogram cukru kosztuje 1,80 zł. Zakupiono x kg cukru i zapłacono za niego y Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Asiulkam 8.4.2010 (20:14) |
Cenę samochodu równą 50000zł podwyższono o 6000zł. Ile % wynosi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: stereolove 10.4.2010 (13:15) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 65% Cena
Patrz załącznik - ściąga gotowa do druku:)
Przydatność 65% Cena
CENA - czyli ilość pieniędzy, który musi wydać nabywca z związku z zakupem określonego produktu, jest jednym zważniejszych elementów wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Gdy na rynku występuje dużo konkurencyjnych produktów, które zaspokajają tę samą potrzebe, klijent może zrezygnować z jednego produktu na rzecz innego,...
Przydatność 65% Cena
CENA, ilość pieniędzy, za którą można nabyć jednostkę towaru, dobra lub usługi; zmiany ceny są środkiem, za pomocą którego w procesie konkurencji zostaje określona w gospodarce wolnorynkowej alokacja zasobów. Cena detaliczna, cena sprzedaży w handlu detalicznym; obejmuje cenę hurtową, zwiększoną o marżę detaliczną; cena hurtowa, cena sprzedaży przedsiębiorstw handlu...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
bapi7 29.9.2010 (20:09)
x - cena samochodu przed podwyżką
1,15 *x=40250
x=35000
Przed podwyżką samochód kosztował 35000zł
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie