Treść zadania
Autor: antonina_tosia Dodano: 28.9.2010 (22:33)
Spróbuj przeanalizować jakąś reklamę. Zinterpretuj ją.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Zinterpretuj scenę finałową"Przedwiośnia" w kontekście całości Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Aldi29 10.4.2010 (09:04) |
Zinterpretuj zdanie Soni Marmieładow: Czymże ja bym była bez Boga?" Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: alus0024 9.5.2010 (12:24) |
zinterpretuj wiersz dobranoc adama mickiewicza Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: patusia282 25.9.2010 (17:56) |
JAK ZACZĄĆ WYPRACOWANIE jesli ... Jeśli w temacie , mam zinterpretuj Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Blondi9393 16.10.2010 (17:05) |
Zinterpretuj odę " Wybudowałem pomnik " Przedmiot: Język polski / Liceum | 2 rozwiązania | autor: barto12 6.11.2010 (14:19) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Reklamation
Reklamation Lublin, 4.01.2003 Hersteller der Bohrmaschinen Reklamation - Schaden an einer Bohrmaschine Sehr geehrte Damen und Herren, ich habe am 9.6.2003 in Geschft eine Bohrmaschine im Preis von 200,- DM gekauft. Acht Monate habe ich sie richtig bedient und sie funktionierte sehr gut. Leider musste ich neuerdings an die folgende Strung feststellen : Die Bohrmaschine...
Przydatność 60% Zalety Reklam
1. Daje możliwość wcześniejszego zorientowania się co do zalet towaru 2. Jest dźwignią handlu 3. dzięki reklamie 1000-E OSÓB MA PRACĘ W AGENCJACH REKLAMOWYCH 4. co jakiś czas pieniądze z reklam w telewizji, np. sieci komórkowych, gazet przeznaczane są na leczenie dzieci i innych osób z ciężkimi chorobami, np. dzień dziecka, Mikołaj, wigilia 5. mobilizują producentów do...
Przydatność 75% Wpływ reklam na dzieci.
Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy. Wierzą, że reklamy mówią prawdę, są więc bardzo podatne na ich perswazję. Dzieci traktują reklamę jak każdy inny film. Dopiero w wieku szkolnym zaczynają rozumieć, co jest ich celem, a także różnicować reklamy z punktu widzenia tego, co reklamują, dla kogo produkt jest przeznaczony, co im się w reklamie...
Przydatność 75% Zgubny wpływ reklam na człowieka
Czy to prawda, że reklama ma zguby wpływ na człowieka? Odpowiedź na to pytanie postaram się znaleźć przy pomocy moich poniższych argumentów. Uważam, iż jednym ze złych skutków oglądania reklam jest dezorientacja widza. Osoba, która często wpatruje się w reklamy traci swoje zdanie, gdyż z czasem nabiera przekonania, że jeśli towar jest często reklamowany, a marka...
Przydatność 60% Twój osąd na temat języka reklam.
Reklama to rozpowszechnianie informacji o danym towarze w celu zwrócenia na niego uwagi i zachęcenia do jego zakupu. Służą do tego plakaty, ulotki, napisy, bilboardy ustawiane na każdym rogu ulicy, ogłoszenia w prasie i w radiu, ale głównym i najskuteczniejszym nośnikiem informacji reklamowych jest telewizja. Reklama na stałe pojawiła się w polskiej codzienności w połowie lat...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie