Treść zadania
Autor: madziuniaaa987 Dodano: 28.9.2010 (20:37)
opisz w kilku zdaniach rzeźbę myrona : atena i marsjasz , wykorzystując sformułowania : ideał piękna, klasyczne proporcje, harmonia treści i formy, zasada mimesis. Dzięki ;**
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Popraw błędy w zdaniach. Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: anahi09 29.3.2010 (20:06) |
Wyjaśnij w 2 zdaniach co znaczą te przysłowia: 1) Judaszowe srebrniki 2) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: san_4 2.4.2010 (12:53) |
opisz zapamietany wlasny stan psychiczny wywolany przez jakies wydarzenie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: rubsten1233 8.4.2010 (18:56) |
opisz kruciotko geneze trenów jana kochanowskiego Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: tulipann4 9.4.2010 (22:13) |
w 8-10 zdaniach , Napisz kartkę z pamiętnika Balladyny zawierająca jej Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: klaudia5595 15.4.2010 (20:51) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Rozwiń w kilku zdaniach myśl że ''nic dwa razy się nie zdarzy''
Każdy człowiek jeżeli mu się coś podoba to stara się do tego wrócić, zarówno w myślach jak i czynach. Jednakże z góry jest skazany na niepowodzenie. Temat ten był wielokrotnie poruszany przez artystów, filozofów jak i zwykłych ludzi. Jednym z takich wielkich filozofów był Heraklit z Efezu powiedział kiedyś ?panta rhei? co można przetłumaczyć następująco : ?wszystko...
Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych
1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...
Przydatność 70% "Apollo i Marsjasz" Zbigniew Herbert
Inspiracją dla Zbigniewa Herberta tworzącego wiersz "Apollo i Marsjasz" jest "mit o Apollinie i Marsjaszu". Podmiot liryczny utworu jest obserwatorem opisywanych zdarzeń (ukaranie Marsjasza i jego cierpienia). Wiersz zatem należy do liryki pośredniej. Odbiorca tekstu nie jest określony, co oznacza, że odbiorcą jest ogół czytelników. W wierszu opisuje się postawy dwu...
Przydatność 100% Słówka w zdaniach (zaawansowane) cz. 1
dandle – hustać się, wahać się He had a lot of dandling career choices. Contempt – wzgarda, obraza The King`s Road always fills me with grinding mix of envy and contempt. KR zawsze napełnia mnie miażdżącym uczuciem zazdrości i wzgardy. Lid – pokrywka Marylin Monroe has been glued to the lid of the pizza box. Marylin Monroe została przyklejona do pokrywki od...
Przydatność 100% Słówka w zdaniach (zaawansowane) cz. 2
1. Indictment – act of accusing- oskarżenie; The indictment includes description of wiretaps used to collect information against defendants. Oskarżenie zawiera informacje o pluskwach używanych do zgromadzenia informacji o oskarżonych. 2. To usher – odprowadzać, wprowadzać; Marina started ushering people towards the front door. 3. Disclose- ujawnić; Tom issued a statement...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie