Treść zadania
Autor: asterix Dodano: 28.9.2010 (15:48)
Rysunek przedstawia jak kształtowały się średnie ceny akcji firmy Belf w I kwartale 2000r.
a)O ile procent wzrosła średnia ceny akcji w marcu w porównaniu z lutym?
b)Pan Bolek kupił w styczniu 120 akcji firmy Belf po średniej cenie tego miesiąca. W lutym spadł 35% tych akcji po 38zł. na akcję, a resztę sprzedał w marcu po średniej cenie marcowej. Czy zyskał, czy stracił na tych operacjach? Ile złotych?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Po obniżce ceny o 15% magnetowid kosztuje 5100zł. O ile zł obniżono cenę Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:19) |
cena kilograma gruszek jest o 75% wyższa od ceny kilograma jabłek. Za 5 kg Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: iverson 28.4.2010 (10:26) |
Po przecenie towar kosztuje 81,7% swojej ceny pierwotnej. O ile procent Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: aguska5543 3.5.2010 (17:29) |
Cena noclegów w schroniskach górskich wzrosła o 16% w stosunku do ceny Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: aguska5543 4.5.2010 (15:31) |
Obniżka ceny o 35% wynosiła 105 złotych. Ile wynosiła cena tego towaru Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: motylek5 6.6.2010 (19:29) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 60% Charakterystyka akcji
Charakterystyka akcji a. akcja - jest to papier wartościowy potwierdzający udział w majątku spółki akcyjnej b. rodzaje akcji · a)imienne (powinny zawierać nazwisko akcjonariusza, prawnego właściciela papieru wartościowego i mogą być wydawane przed pełną wpłatą pieniędzy za nie, czyli kupujący uzyskuje formę kredytu przy ich zakupie, przy zbywaniu akcji imiennych...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
xdjakubxd 28.9.2010 (16:14)
a) 60 + 40 + 100
60/100*100%=60%
40/100*100%=40%
60%-40%=20%
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie