Treść zadania
Autor: natalia74171 Dodano: 21.4.2010 (13:34)
Pan Kowalski sprzedał czereśnie po takiej samej cenie jak pan Nowak.Pod wieczór obniżyli ceny-Kowalski o 20procent,a Nowak o 1.50zł. Okazało się, że cena czereśni u Kowalskiego była o 10 procent wyższa niż u Nowaka. Ile kosztowały czereśnie przed obniżką?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
krótsza przekątna trapezy prostokątnego o takiej samej długości jak ramie Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: moli 3.5.2010 (11:01) |
Podaj przykład liczby a takiej, by ułamek a/13 był : Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: KakinhoPL 9.9.2010 (14:37) |
Mnożenie i dzielenie potęg o tej samej podstawie - zad. z gwiazdką Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: matrixa1 11.9.2010 (14:46) |
inflacja w polsce w 2000r wynosiła 9%. pan kowalski w styczniu zarabiał Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: midwayy 16.9.2010 (14:42) |
Instalacja w polsce w 2000 roku wyniosła 9% pan kowalski w styczniu 2000 roku Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: paulina0002224 16.9.2010 (19:06) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Dlaczego grad wyrządza większe szkody dachówkom niż krople deszczu o takiej samej masie?
Grad jest twardszy. Chodzi tu o strukturę krystaliczną, którą grad posiada, a której woda nie ma. W kryształach cząsteczki są ściśle upakowane i tworzą zwartą, silnie zlepioną całość. Cząsteczki w ciałach stałych są trwale umieszczone na jednym miejscu i nie przesuwają się miedzy sobą. Ciśnienie wywierane przez np.: 0,5kg kawałek gradu na daną powierzchnie jest...
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
emef9 21.4.2010 (13:48)
Pan Kowalski x
Pan Nowak y=x
x-20%x=x-1,5 +10%x
x-0,2x=x-1,5+0,1x
x-0,2x-x-0,1x=-1,5
-0,3x=-1,5
x=5 zł
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie