Treść zadania
Autor: crunk Dodano: 27.9.2010 (17:09)
Pan przedsiębiorczy kupił w hurtowni 40kg cukierków w cenie 15,60zł za kilogram z zamiarem zarobienia na ich sprzedaży 200złotych. Jaą powinien ustalić cenę detaliczną sprzedawanych cukierków?
A. 16,10zł B. 5zł C. 20,60zł D. 26zł.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Para butów w hurtowni kosztowała 340zł. Sklep podwyższył cenę o 20%, a po Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:24) |
Pan Kowalski sprzedał czereśnie po takiej samej cenie jak pan Nowak.Pod Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: natalia74171 21.4.2010 (13:34) |
pan szopinski kupil w hurtowni wszystko dla nog 350 par skarpeteki Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 11 rozwiązań | autor: renka11211 28.5.2010 (20:24) |
do sklepu warzywno-owocowego zakupiono w hurtowni 250kg pomidorów za Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: edynow134 8.9.2010 (19:28) |
Sprzedawca zakupione w hurtowni winogrona w cenie 5,80 zł za 1 kg sprzedał z Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Izunia199713 3.10.2010 (18:39) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 50% W "psiej" kupie siła - reportaż
W (psiej) KUPIE SIŁA Co będzie się działo z naszymi pupilkami w przyszłości? Czy sytuacja, do której pośrednio doprowadzają zmieni ich życie? Jak ludzie zachowują się w sprawie dotyczącej psich odchodów. Powinniśmy się głęboko nad tym zastanowić i rozwiązać problem w jak najszybszym tempie. Czym jest psi bobek dla normalnego zjadacza chleba. Może teraz...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
dagmara1007 27.9.2010 (19:19)
40 razy/pomnożyć 15,60= 624zł tyle zapłacił
624 + 200= 824zł tyle chce zarobić
x- nowa cena cukierków ustalona przez pana przedsiębiorczego
40x= 824
X= 824 : 40=20,60zł
Odpowiedź C
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie