Treść zadania
Autor: wujeq95 Dodano: 26.9.2010 (18:21)
Wyjaśnij, o czym świadczą słowa bohatera : Ale nie moglismy się porozumieć, jak gdybyśmy stali na dwóch przeciwnych biegunach w rozmowie z nauczycielem oraz z siostrą: Była o tysiąc mil ode mnie
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Charakterystyka bohatera (nauczyciela) z Klerykowa z książki Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kami15_1835 30.3.2010 (17:10) |
o czym jest folwark zwierzęcy? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: emma 7.4.2010 (14:38) |
opis bohatera obojetni jakiej powiesc czy komiksu prosz zadanie mam na jutro a Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: ponym2 14.4.2010 (19:32) |
czym jest patriotyzm? w czym się przejawia? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: aneta0336 15.4.2010 (14:29) |
Napisz rozprawkę jeśli szata nie zdobi człowieka to w czym tkwi jego wartość? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: matito14 19.4.2010 (18:30) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Sowa puchacz
Puchacz Bubo bubo Systematyka Królestwo: Zwierząt Typ: Strunowce Klasa: Ptaki Rząd: Sowy Rodzina: Puszczykowate Rodzaj: Bubo Gatunek: Bubo Nazwa systematyczna Puchacz Bubo bubo L. Morfologia gatunku Puchacz jest pięknie ubarwionym ptakiem: na jasnobrązowych piórach ma ciemniejsze plamki i bardzo delikatne, poprzeczne...
Przydatność 50% W czym wyraża się etos bohatera starożytnego?
Kto to jest bohater? Odpowiedz jest dla większości osób oczywista. Ktoś, kto oddaje życie za ojczyznę, innego człowieka, czy walczy w słusznej sprawie- takie odpowiedzi słyszymy najczęściej. Tylko dlaczego? Odpowiedz jest prosta. Po prostu takie wartości obowiązują w naszej kulturze. Zapytani, kto jest dla nas bohaterem, będziemy podawać przykłady właśnie takich...
Przydatność 65% Sowa Uszata- biologia,ekologia i ochrona
WSTĘP „Kiedy po pogodnym dniu słońce chowa się pod horyzontem rzucając na niebo ostatnie różowe blaski, zbliża się chwila ciszy wieczornej. Ptaki zmęczone śpiewem i całodzienną krzątaniną skryły dziobki w nastroszone piórka i zasnęły, kwiaty zamknęły kielichy, a barwne motyle ze złożonymi skrzydełkami siedzą nieruchomo w zakamarkach kory lub zwisają z...
Przydatność 85% Charakteryzując Konrada, bohatera dramatu Adama Mickiewicza, na podstawie III części „Dziadów” opisz na czym polega dramatyzm postaci.
Romantyzm kochał indywidualistów, wrażliwych romantyków i buntowników. Postać Konrada wykreowana przez Adama Mickiewicza w III części „Dziadów” jest przykładem typowego bohatera epoki romantyzmu, którego czyny i słowa nie pozbawione są ciężaru dramatyzmu. Czuje na sobie dużą odpowiedzialność za losy uciemiężonego narodu. Pragnie dać wolność i szczęście ludziom a...
Przydatność 85% Charakteryzując Makbeta na podstawie danych fragmentów dramatu Szekspira, określ, na czym polega tragizm postaci i porównaj go z tragizmem bohatera ze znanego Ci dramatu antycznego.
Makbet jest głównym bohaterem dramatu Szekspira. Jest to postać, która pod wpływem swoich czynów zmienia nie tylko swoje życie, lecz także samego siebie. Głównym problemem poruszanym w tym dramacie jest dążenie bohatera do osiągnięcia wyznaczonego celu. Autor pokazuje upadek moralny Makbeta oraz jego zachowanie przed i po dokonaniu czynu, który całkowicie odmienił jego życie....
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie