Treść zadania
Autor: Nikola97 Dodano: 26.9.2010 (16:38)
1.Podaj liczbę przeciwną do 5/9:
3.Zaokrąglij do:
Jedności Części dziesiątych Części tysięcznych
1847,99247
4.Z podanych liczb -10;33/11;6 1/11;-8;15 wypisz liczby:
Naturalne:
Całkowite:
Wymierne:
5.Zamień ułamek dziesiętny na zwykły i doprowadz do najprostrzj postaci:
0,045=
0,15=
0,31=
2,6=
6.Zamień na ułamek dziesiętny za pomocą dzielenia sposobem pisemnym:
4/5=
2/3=
135/4=
8.Skróć ułamiki i przedstaw je jako liczby mieszane.
a)10/4= b)90/12= c)125/20=
Proszę o zrobienie wszystkiego czytelnie i dziekuje bardzo z góry.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
bapi7 26.9.2010 (17:05)
1) -5/9
3) 1848
1848
1847,992
4) N:33/11;6;15
C: -10;33/11;6;-8;15
W; wszystkie
5) 0,045=45/1000=9/200
0,15=15/100=3/20
0,31=31/100
2,6=2 6/10=2 3/5
6) 4/5=0,8
2/3=0,(6)
135/4=33,75
8) a)10/4=5/2=2 1/2
b)90/12=30/4=7 1/2
c) 125/20=25/4=6 1/4Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Suma czterech kolejnych liczb podzielnych przez 3 jest równa -150. znajdz te Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: agata96 28.3.2010 (21:46) |
suma dwoch liczb wnosi 35. Jeżeli pierwsza z nich zwiekszymy o 20%, to ich Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zuza94 8.4.2010 (18:41) |
Podaj z dokładnością do 0,1 ,jakim % godziny są dwie minuty? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:20) |
Spośród czterech liczb druga jest o 4 mniejsza od pierwszej, trzecia 2 razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: lejek94 14.4.2010 (16:12) |
podaj przykład nierówności którą spełniają liczby -2, -3, -4 a nie Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: iverson 20.4.2010 (15:57) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.
Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...
Przydatność 55% Ciekawe własności liczb
7 stron o ciekawych własnościach liczb, załączonych w załączniku. Polecam.
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
marcin232 26.9.2010 (17:27)
1. -5/9
3.
1847,99247
do jedności:
1848
do części dziesiątych:
1848
do części tysięcznych:
1847,992
4.Z podanych liczb -10; 33/11; 6 1/11; -8; 15 wypisz liczby:
Naturalne:15, 33/11
Całkowite:-10, 15, 33/11, -8
Wymierne:6 1/11, 15, -10, 33/11, -8
5..Zamień ułamek dziesiętny na zwykły i doprowadz do najprostrzj postaci:
0,045= 45/1000 = 9/200
0,15= 15/100 = 3/20
0,31= 31/100
2,6= 26/10 = 13/5
6.Zamień na ułamek dziesiętny za pomocą dzielenia sposobem pisemnym:
4/5= 0,2
2/3= 0,6(6)
135/4=33.75
8.8.Skróć ułamiki i przedstaw je jako liczby mieszane.
a)10/4 = 5/2 = 2 1/5
b)90/12 = 45/6 = 7 1/2
c)125/20 = 25/4 = 6 1/4
liczę na naj mam nadzieje ze pomogłem
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie