Treść zadania
Autor: wiktoriab12 Dodano: 26.9.2010 (13:24)
W pewnej stacji telewizyjnej emisja 30 sekund reklamy kosztuje 8750 zł. Ile kosztuje blok reklamowy trwający dwie i pół minuty
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
cene towaru obnizono o 15% a po jakims czasie o 10% ile kosztuje po obnizkach Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 7 rozwiązań | autor: gabi666 12.4.2010 (17:51) |
cene towaru obnizono o 15% a po jakims czasie znowu o 10% ile kosztuje ten Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: gabi666 12.4.2010 (17:57) |
Kurtka po obniżce o 10%kosztuje 630zł oblicz cene kurtki przed obniżką Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: olika12 18.4.2010 (20:45) |
Strony pewnej książki ponumerowano liczbami1, 2, 3, 4 itd.aż do n , gdzie n Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: youchi97 1.5.2010 (15:57) |
O ile procent wzrosła cena chleba, jeśli kosztuje 125% ceny pierwotnej? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: aguska5543 3.5.2010 (17:09) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Analiza reklamy telewizyjnej, Plus "wielka wyprzedaż"
1) Opis reklamy: W reklamie występują cztery osoby: trzech mężczyzn i kobieta. Tłem reklamy jest salon firmowy plusa. Reklama przedstawia szkolenie pracowników, są to elegancko ubrane osoby w średnim wieku poważnie traktujące swoją pracę. Przedstawiona jest krótka dyskusja na temat najlepszego docierania do klientów i zachęcania ich do skorzystania z usług salonu. Przedstawiono...
Przydatność 70% „Język reklamowy. Omów funkcję perswazyjną przywołując przykłady reklamy prasowej i telewizyjnej”.
Reklama - to mieszanina informacji i komunikatu perswazyjnego. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia pewnych towarów czy usług, jednakże równie dobrze jej celem może być np. utrwalenie świadomości istnienia określonej marki. Reklama przybiera różną postać - od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po bezmyślne wychwalanie...
Przydatność 65% Kwestionariusz „Odczucia konsumentów w odniesieniu do roli kobiety w reklamie telewizyjnej”
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Aby wypełnić kwestionariusz bardzo proszę napisać w komentarzach odpowiedzi. Z góry bardzo dziękuję. Celem bania jest wyodrębnienie roli kobiety, jaką odgrywa w reklamie telewizyjnej i jak odbierana jest ona przez konsumentów w stosunku do ich wieku i statusu społecznego. Wyniki tych analiz pragnę...
Przydatność 60% „Manipulacja językowa w reklamie telewizyjnej. Omów problem, odwołując się do przykładów”
Reklama jest zjawiskiem wszechobecnym. Występuje między innymi w formie billboardów, ulotek czy komunikatów radiowych i telewizyjnych. W jej zamyśle jest przykuwanie jak największej liczby potencjalnych klientów poprzez prostotę i zwięzłość. Specjaliści odpowiedzialni za marketing potrafią w prosty sposób zmanipulować każdego z nas. Jesteśmy wabieni odpowiednio dobranym...
Przydatność 70% Emisja głosu
Wykład I Zagadnienia wprowadzające Głos- stanowi pomost między otoczeniem a naszym światem wewnętrznym. Jeżeli to połączenie działa sprawnie, to może odzwierciedlić bogactwo naszego życia wewnętrznego, ukazać nasz charakter, nastrój, reakcję na otoczenie, a przede wszystkim precyzyjnie przekazać światu to, co mamy do powiedzenia. Przejawy zaniedbania głosu: - zbyt...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
Konto usunięte 26.9.2010 (13:30)
dane:
30s=8750zl
1minuta= 60sekund
2minuty= 120sekund
120sekund: 30 = 4 czyli
4x 8750 = 35000zl
35000 + 30 sekund=
35000 + 8750=43750 zł
odp : koszt reklamy trwajacej 2minuty i 30 sekund kosztuje 43750 zł
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie