Treść zadania

wiktoriab12

W pewnej stacji telewizyjnej emisja 30 sekund reklamy kosztuje 8750 zł. Ile kosztuje blok reklamowy trwający dwie i pół minuty

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • avatar

    0 0

    dane:
    30s=8750zl
    1minuta= 60sekund

    2minuty= 120sekund

    120sekund: 30 = 4 czyli

    4x 8750 = 35000zl

    35000 + 30 sekund=
    35000 + 8750=43750 zł

    odp : koszt reklamy trwajacej 2minuty i 30 sekund kosztuje 43750 zł

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Analiza reklamy telewizyjnej, Plus "wielka wyprzedaż"

1) Opis reklamy: W reklamie występują cztery osoby: trzech mężczyzn i kobieta. Tłem reklamy jest salon firmowy plusa. Reklama przedstawia szkolenie pracowników, są to elegancko ubrane osoby w średnim wieku poważnie traktujące swoją pracę. Przedstawiona jest krótka dyskusja na temat najlepszego docierania do klientów i zachęcania ich do skorzystania z usług salonu. Przedstawiono...

Przydatność 70% „Język reklamowy. Omów funkcję perswazyjną przywołując przykłady reklamy prasowej i telewizyjnej”.

Reklama - to mieszanina informacji i komunikatu perswazyjnego. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia pewnych towarów czy usług, jednakże równie dobrze jej celem może być np. utrwalenie świadomości istnienia określonej marki. Reklama przybiera różną postać - od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po bezmyślne wychwalanie...

Przydatność 65% Kwestionariusz „Odczucia konsumentów w odniesieniu do roli kobiety w reklamie telewizyjnej”

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Aby wypełnić kwestionariusz bardzo proszę napisać w komentarzach odpowiedzi. Z góry bardzo dziękuję. Celem bania jest wyodrębnienie roli kobiety, jaką odgrywa w reklamie telewizyjnej i jak odbierana jest ona przez konsumentów w stosunku do ich wieku i statusu społecznego. Wyniki tych analiz pragnę...

Przydatność 60% „Manipulacja językowa w reklamie telewizyjnej. Omów problem, odwołując się do przykładów”

Reklama jest zjawiskiem wszechobecnym. Występuje między innymi w formie billboardów, ulotek czy komunikatów radiowych i telewizyjnych. W jej zamyśle jest przykuwanie jak największej liczby potencjalnych klientów poprzez prostotę i zwięzłość. Specjaliści odpowiedzialni za marketing potrafią w prosty sposób zmanipulować każdego z nas. Jesteśmy wabieni odpowiednio dobranym...

Przydatność 70% Emisja głosu

Wykład I Zagadnienia wprowadzające Głos- stanowi pomost między otoczeniem a naszym światem wewnętrznym. Jeżeli to połączenie działa sprawnie, to może odzwierciedlić bogactwo naszego życia wewnętrznego, ukazać nasz charakter, nastrój, reakcję na otoczenie, a przede wszystkim precyzyjnie przekazać światu to, co mamy do powiedzenia. Przejawy zaniedbania głosu: - zbyt...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji