Treść zadania

klaaudys

Siemka, wczoraj wieczorem dowiedziałam się o tym zadaniu . To z niemieckiego , niemiecki mam dopiero od roku więc do zrobienia mam obecnie zapisać godziny na dwa sposoby..
(Tu przykłady jak to zrobić)
14.25 - Es ist vierzehn Uhr funhundzwanzig
Es ist funf vor halb drei
11.05 - Es ist elf Uhr funf Minuten
Es ist funf Minuten nach elf.
Zad.dom.
1) 19.45-
2) 23.00
3) 15.00-
4) 12.45-
5) 20.15-
6) 13.15-
7) 14.30
8) 12.10-
9 ) 21.10-
10 )22.00-
(i tak jak w tych przykładach, po 2 zdania do tego mają być)
To proszę was o pomoc, i z góry dziękuje ! ;***

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    1) 19.45- Es ist neunzehn Uhr f{u}nfundvierzig. Es ist f{u}nfzehn Minuten vor acht.
    2) 23.00 - Es ist dreiundzwanzig Uhr. Es ist punkt elf Uhr nachts.
    3) 15.00- Es ist f{u}nfzehn Uhr. Es ist drei Uhr nachmittags.
    4) 12.45- Es ist zw{o}lf Uhr f{u}nfundvierzig. Es ist in f{u}nfzehn Minuten dreizehn Uhr.
    5) 20.15- Es ist zwanzig Uhr f{u}nfzehn. Es ist ein virtel nach zwanzig Uhr.
    6) 13.15-Es ist dreizehnUhr f{u}nfzehn. Es ist f{u}nfzehn Minuten nach dreizehn Uhr.
    7) 14.30- Es ist vierzehn Uhr dreizig. Es ist halb drei.
    8) 12.10- Es ist zw{o}lf Uhr zehn. Es ist zehn Mnuten nach zw{o}lf.
    9 ) 21.10-Es ist einundzwanzig Uhr zehn. Es ist zehn Mnuten nach einundzwanzig Uhr.
    10 )22.00- Es ist zweiundzwanzig Uhr. Es ist zehn uhr abends.

    {}to umlauty

Rozwiązania

Podobne zadania

beti zadanie z języka niemieckiego o planach na wakacje o które pytanie mnie Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: beti 27.4.2010 (16:37)
Nieznany Gramatyka Języka Niemieckiego. Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: Konto usunięte 4.5.2010 (20:02)
wicusiek BŁAGAM.. KOMPLETNIE NIE ROZUMIEM NIEMIECKIEGO ; / Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: wicusiek 12.5.2010 (18:54)
wzeller Zadanie 9 str.10 z ksiazki do niemieckiego aha!1b Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: wzeller 23.5.2010 (15:11)
mikrofage jak ktoś ma ćwiczenia do niemieckiego Kompass 1 :)) strona 3 zadanie 1,2 i 3 Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: mikrofage 25.8.2010 (13:31)

Podobne materiały

Przydatność 60% Późnym wieczorem w lesie

Na dzisiejszej lekcji języka polskiego czytaliśmy tekst pt. ?Późnym wieczorem w lesie?. Główna bohaterka opowiadania, po usłyszeniu kłótni kolegów na temat nocnej wyprawy na cmentarz, postanowiła udowodnić wszystkim że nie jest taka tchórzliwa jak myślą. Zdecydowała sama wybrać się w nocy na miejsce wiecznego spoczynku, mieszczącego się za lasem. Monika dotarła do...

Przydatność 65% Kultura wczoraj i dziś

Kultura kreuje nasz charakter, wpływa na nasze zachowania w dorosłym życiu. Kultura jest terminem wieloznacznym, interpretowanym w różny sposób przez przedstawicieli różnych nauk. Można ją określić jako ogół wytworów ludzi, zarówno materialnych, jak i niematerialnych: duchowych, symbolicznych (takich jak wzory myślenia i zachowania). Tak mówi encyklopedia. Kiedy jednak...

Przydatność 50% Prawo wczoraj i dziś

Każda wspólnota ludzka stara się mieć reguły i wzorce pomagające ludziom współżyć i utrzymywać porządek; określony system wartości, niezbędny do budowy życia społecznego; przepisy, które określałyby jakie postawy i zachowania są akceptowane, a jakie nie; normy będące spoiwem każdej wspólnoty ludzkiej, porządkujące życie społeczne, zapewniające ludziom poczucie...

Przydatność 65% Opowiadanie pt. '' Późnym wieczorem w lesie''

Są wakacje. Monika pojechała na wieś do dziadków. Pewnego dnia gdy stała w kolejce w piekarni by kupić chleb zauważyła swoich kolegów poznanych tu, na wsi i swoją przyjaciółkę Renatę. Kłócili się o to, kto pójdzie w nocy do lasu na stary cmentarz. Monika sama nie wiedziała co ją podkusiło, aby podejść do chłopaków i powiedzieć: A ja pójdę. Chciała pokazać coś...

Przydatność 50% Ochrona środowiska wczoraj i dziś

Ochrona środowiska jest stałym elementem rozwoju cywilizacji. W dawnych epokach była to oczywiście ochrona w nieco innym rozumieniu niż dzisiejsze. Oznaczało to wówczas raczej chronienie pewnych elementów środowiska ze względów religijnych lub estetycznych, ale też racjonalne gospodarowanie, zwłaszcza tymi zasobami przyrody, które były najbardziej ograniczone. Wszystkie te powody...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji