Treść zadania

kolorowaowocowa

Chodzę do 2 gim i moja klasa ma wymyślić zadania na kocenie 1 gim jakieś pomysły
naj

Pytanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsza odpowiedź

  • 2 0

    Picie mikstury (można zaserwować kubek mleka z kartonu z czosnkiem).

    Czarodziejska dziura (uczniowie ćwiczą odwagę, wkładając rękę do otworu w pudełku , gdzie rozpoznają po dotyku przedmioty, np. pająka).

    Taniec z partnerem ( wykazują się kunsztem tańca przy dźwiękach tanga, walca, oberka itp.).

    Ścieżka zdrowia (na bosaka przechodzą ścieżką wysypaną kasztanami ).

    Ćwiczenie fizyczne ( dziewczęta muszą wykonać 30 skoków przez skakankę a chłopcy 15 ,,pompek”).

    Test na inteligencję ( wybierają z listy pytań dwa i muszą na nie odpowiedzieć, np. ile dni jest w roku).

    Stolik makijażu ( uczniowie poddają się upiększaniu twarzy przyborami do makijażu).

    Pieczętowanie ( otrzymują pieczątkę na czole stemplem wykonanym z ziemniaka).

    Tunel (na czworaka przedzierają się tunelem wykonanym z krzeseł zakrytych ciemnym materiałem, wewnątrz jest ukryty uczeń, który może trochę postraszyć ).

    Jedzenie jabłka przez dwie osoby. Jabłko powieszone na sznurku. :D

    jedzenie jogurtu. jedna osoba która ma zawiązane oczy karmi drugą.

    Ja na otrzęsiny miałam takie zadanie, że na dnie miski była moneta a na tym mąka i trzeba było ją odkryć bez rąk ;P Wszędzie było biało bo dmuchaliśmy w te miski i potem wszyscy mówili że mieliśmy najfajniejsze zadanie ;)
    my mieli tak że : -musieliśmy wypić mleko tak jak kot -przesolona kasza -karmienie galaretkę -i inne takie XD

    taniec z miotłą!

Odpowiedzi

  • anussska03

    niech cytrynę zjedzą bez skrzywienia.
    albo niech zjedzą trochę bułki tartej i spróbują zagwizdać :)

  • robertino96

    karaoke, ja tak miałem i śpiewaliśmy po 1 osobie z każdej klasy, rzucanie do celu.

  • czaarnaa

    jedzenie cytryny tylko bez skrzywienia
    robienie makijazu chlopakom
    jedzenie jednego jablka w dwie osoby

  • Justyna-Cz

    A znasz mierzenie zapałkami plytkę chodnikową lub płytkę terakoty? Trzeba policzyc, ile zapałek zmieści się na jednej płytce (układając zapałki) (jedna zapałka ściśle przy drugiej).

  • sonar

    niech zrobią elegancki strój z gazet i papieru toaletowego

Podobne materiały

Przydatność 55% Klasa szkolna

Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...

Przydatność 50% Reakcje chemiczne - I klasa

Reakcje egzotermiczne: 2Mg + O2 = 2MgO CH4 + 2O2 ® CO2 + 2H2O Zn + 2HCl ® ZnCl2 + H2 Fe + 2HNO3 ® Fe(NO3)2 + H2 2NaOH + H2SO4 ® Na2SO4 + H2O KOH + HNO3 ® KNO3 + H2O Reakcje endotermiczne: 2HgO ® 2Hg + O2 Cu(OH)2 ® CuO + H2O N2 + O2 ® 2NO 2% produktu przy 2000C H2 + J2 ® 2HJ CaCO3 ® CaO +CO2 NH4 HCO3 ® NH3 + CO2 + H2O wodorowęglan...

Przydatność 55% SCIAGA 4 KLASA

POST.KONF.W.TEHERANIE 1.12.1943 OD 28 LISTOPADA CHURCHIL PRÓBOWAŁ PRZEFORSOWAC KONCEPCJE UDERZENIA NA BAŁKANY W KIERUNKU PÓŁNO. USTALONO ŻE DZIAŁANIA ZOSTANA ROZPOCZETE OD MAJA1944.DO PL MIAŁY BYĆ PRZYŁĄCZONE PRUSY WSCH.WIĘKSZY DOSTEP DO MORZA. W TEH.USTALONO NIEFORMALNY PODZIAL EUROPY NA STREFE WPŁYWÓW.STALINOWI POZOSTAWIONO WOLNĄ REKE W PL RUMUNI BULGARI NA WEGRZECH ORAZ W...

Przydatność 65% Ściąga klasa III liceum

Lekcja 1 1. Położenie Polski w Europie i jego konsekwencje: Polska lezy w półkuli północnej i wschodniej między 49st00' a 54st50' szerokości geograficznej północnej oraz między 14st07' a 24st08' dlugosci geograficznej wschodniej. Rozciągłość południkowa wynosi 5st50' (694km). Kąt padania promieni słonecznych w Warszawie (52st15' N) waha się od 14st18' w grudniu do 61st12' w...

Przydatność 50% Klasa ogólna, poczatki- sciąga

francuski, klasa ogólna, poczatki [ściąga] Elle habite a Paris? Habite-t-elle a paris? Est-ce qu’ elle habite a Paris? Non, elle n’habite pas a Paris?) ODMIANA /Je suis /tu es /il est /elle est /nous sommes /vous etes /ils sont /elles sont (mieszkać) 1E 2S 3O 1ONS 2 EG 3ENT faire (robić) Rodzajniki –un (M) –une(Ż) –des(MN) aimer(lubić) C’est tout? Słówka regarder...

0 odpowiada - 0 ogląda - 6 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji