Treść zadania
Autor: mikrofage Dodano: 23.9.2010 (20:14)
0,6 razy 1/4=
1 i 1/8 razy 0,1-=
3,75 razy 4 razy 0,01=
5/9: 1 i 1/4=
2 i 5/6 : 3/4=
0,18:2 i 2/5=
zadanie 2
1/6 razy 3 i 3/4 razy 100 razy 4/15 razy24/25=
0,4 razy 1,4 razy 3/4 razy 1/7 razy 10=
6,6 razy 9/40 razy 5/6 razy 8/11 razy1/3=
3,6/7 razy 0,08/1,1 razy 2,2/1,2 razy2,1/0,6
dam najlepszą odp/
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
maryla345 23.9.2010 (20:33)
=0,15
=0,1125
=0,15
5/9*4/5=4/9
=17/6*4/3=34/9=3 7/9
=16
=3/5
=33/110
=27/7*o,o8/1/1*2/2/1,2*2,1/o,6=o,216/1,2=0,18Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
daxus14141414 23.9.2010 (20:42)
tak na szybko co szybko pojdzie
3/20
9/80
3/20
4/9
3 i 7/9
3/40
16
3/5
3/10
2,4/10=0,24Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
nogoodbuy 23.9.2010 (20:53)
0.6 * 1,4 = 6/10 * 14/10 = 21/25
1 1/8 * 0,1 = 9/8 * 1/10 = 9/80
3,75 * 4 * 0,01 = 3 3/4 * 4 * 1/100 = 15/4 * 4 * 1/100 = 3/20
5/9 : 1 1/4 = 5/9 * 4/5 = 4/9
2 5/6 : 3/4 = 17/6 * 4/3 = 34/9 = 3 7/9
0,18 : 2 2/5 = 18/10 : 12/5 = 18/10 * 5/12 = 3/4
1/6 * 3 3/4 * 100 * 4/15 * 24/25 = 1/6 * 15/4 * 100 * 4/15 * 24/25 = 16
0,4 * 1,4 * 3/4 * 1/7 * 10 = 4/10 * 14/10 * 3/4 * 1/7 * 10 = 3/5
6,6 * 9/40 * 5/6 * 8/11 * 1/3 = 66/10 * 9/40 * 5/6 * 8/11 * 1/3 =3/10
3,6/7 * 0,08/1,1 * 2,2/1,2 * 2,1/0,6 = 36/10 : 7 * 8/100 : 11/10 * 22/10 : 12/10 * 21/10 : 6/10 = 36/10 * 1/7 * 8/100 * 10/11 * 22/10 * 10/12 * 21/10 * 10/6 = 6/25Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
liczba o 3 większa od x jest 3 razy wieksza od x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: hipopotam 29.3.2010 (21:09) |
Ile razy można nawinąć jeden metr nitki na szpulkę o średnicy 1cm?? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kamilka033 6.4.2010 (15:34) |
Spośród czterech liczb druga jest o 4 mniejsza od pierwszej, trzecia 2 razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: lejek94 14.4.2010 (16:12) |
1.Znajdz dwie liczby wiedząc że pierwsza jest 2,3 razy większa od drugiej, a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: TomekTBG2 18.4.2010 (22:38) |
Rozdziel 235 zł pomiędzy trzy osoby tak , aby pierwsza miała dwa razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: enigma_-_ 19.4.2010 (18:33) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Postępowanie w razie wypadku
Wypadek drogowy Pamiętaj o zapewnieniu sobie bezpieczeństwa, sam nie możesz stwarzać sobie stanu zagrożenia 1. Zaparkuj przed miejscem zdarzenia celem zabezpieczenia miejsca i kierując koła w stronę pobocza, włącz światła awaryjne. 2. Nocą załóż na siebie coś jasnego lub przyczep sobie jakiś materiał odblaskowy i używaj latarki. Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa. 3....
Przydatność 75% Pierwsza pomoc i zachowanie w razie wypadku
Jak udzielić pierwszej pomocy. OBOWIĄZKIEM PRAWNYM I MORALNYM KAŻDEGO KIEROWCY JEST UDZIELENIE DORAŹNEJ POMOCY POTRZEBUJĄCYM, PRZEDE WSZYSTKIM OFIAROM WYPADKÓW. Aby móc udzielić pierwszej pomocy należy najpierw ocenić stan poszkodowanego. Pierwszą czynnością jest skontrolowanie tętna: zazwyczaj tętno bada się na tętnicy szyjnej lub promieniowej; można jednak również...
Przydatność 55% Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego
KONSPEKT LEKCJI Data 29.04.2005 Klasa 2 c Czas trwania 45 min Przedmiot Przysposobienie obronne Temat zajęć Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego Cel zajęć Uświadomcie jak ważna jest ochrona narodowych dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego. Przebieg lekcji Sprawdzenie wiadomości ucznia z poprzednich zajęć Odpowiedz ustna Uwagi wstępne Rozdanie uczniom...
Przydatność 55% Felieton - Nazizm, Nazi dziś nie razi
Antysemityzm, homofobia, rasizm, ksenofobia ? zachowania i poglądy, z którymi spotykamy się prawie na każdym kroku. Wystarczy popatrzeć ma komentarze do artykułów w internecie. Przykładowo ? historia czarnoskórego, który zaraził kilkanaście kobiet AIDS. Pod artykułem setki obraźliwych komentarzy wobec czarnoskórych, tak, jakby każdy z nich był nosicielem wirusa HIV, jakby...
Przydatność 75% Interpretacja wiersza "Nic dwa razy"
Autorka wiersza twierdzi, że nic w życiu dwa razy się nie zdarza. Trzeba korzystać z życia i tego co mamy w danej chwili. "Nic dwa razy" bardzo dobrze odzwierciedla prawdziwość życia. Sprawia i uświadamia nam, że to co dzieje się teraz powinno mieć największe znaczenie. Wiersz ten opisuje prawdę, iż każdy z nas podlega przemijaniu lecz nie możemy się martwić z tego...
0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań
0 0
Konto usunięte 23.9.2010 (21:01)
0,6 razy 1/4= 6/10* 1/4= 6/40=3/20
1 i 1/8 razy 0,1-=9/8* 1/10= 9/80=
3,75 razy 4 razy 0,01=375/100* 0.04= 375/100* 4/100= 375/2500= 75/500
5/9: 1 i 1/4=5/9* 4/5= 4/9
2 i 5/6 : 3/4=17/6*4/3= 68/18= 3 14/18
0,18:2 i 2/5=18/100* 5/12= 18/240= 3/40
3,6/7 razy 0,08/1,1 razy 2,2/1,2 razy2,1/0,6=1/7 * 8/100 * 10/11 * 22/10 * 10/12 * 21/10 * 10/6 = 6/25
zadanie 2
1/6 razy 3 i 3/4 razy 100 razy 4/15 razy24/25=1/6*15/4*100*4/15*24/25= 15/24*100/1*4/15*24/25= 15/24*400/15*24/25= 400/24*24/25= 400/25=16
0,4 razy 1,4 razy 3/4 razy 1/7 razy 10=0.56* 3/4* 1/7*10/1= 0.56*3/28*10/1=56/100*3/28*10/1= 56/100*30/28= 1680/2800= 168=280
6,6 razy 9/40 razy 5/6 razy 8/11 razy1/3=66/100*9/40*5/6*8/11*1/3= 66/10*9/36*8/33= 66/10*72/1188= 72/180= 36/90
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie