Treść zadania
Autor: monika27 Dodano: 22.9.2010 (19:52)
„Jak nas uwodzą reklamy?”
Reklamy mogą nas uwieźć na wiele przeróżnych sposobów.
Przykład 1:Najprostszym z nich jest męczenie odbiorcy różnymi reklamówkami. A my po spostrzeżeniu wiele razy tych samych reklam twierdzimy, iż są warte, aby je zakupić.
Przykład 2 Najlepszym przykładem mogą być napoje gazowane takie jak coca-cola albo pepsi. No bo kto wchodząc do supermarketu włoży do koszyka produkt nie reklamowany? Najczęściej zamiast podróbek coca-coli weźmiemy właśnie produkt reklamowany ponieważ twierdzimy go za pewny. Jest on także znaną firmą dlatego nie weźmiemy produktu tej mniejszej i mniej znanej firmy.
Przykład 3: Następnym dość prostym przykładem może być ogromny szyld wiszący nad danym produktem z napisem „PROMOCJA”. Wtedy oczywiście weźmiemy ten produkt który jest przeceniony. Inny produkt leżący obok danego w ogóle nas nie obchodzi, mimo iż jest tańszy i lepszy.
Przykład 4: Weźmy na przykład reklamę ziarenek smaku. W tle jest dużo kolorowych roślin. Składniki które tam się znajdują pokazują przez dzieci, które podrzucają czy wyrywają dorodne warzywa. Wygląda to bardzo barwnie więc mamy ochotę zakupić ten produkt.
Przykład 5: Weźmy na przykład misie z sagi. Aby zwiększyć sprzedaż wkładają w duże (z naciskiem na duże, gdyż więcej one kosztują) paczki herbaty Sagi kolorowe pluszaczki, którymi na pewno zainteresują się małe dzieci. Wtedy rodzice są proszeni, aby kupili herbatę z misiem. I wtedy wydajemy pieniądze podwójnie, ponieważ płacimy i za paczkę torebek herbaty i za dołączony do niej prezent.
Wymienię teraz przykłady przez jakie naciągają nas reklamy, a mianowicie:
- ładnym wyglądem (przykład 5)
- obniżkami cen (przykład 3)
- barwną reklamą (przykład 4)
- przekazem słownym (przykład 1)
- reklamą i firmą (przykład 2)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Jak uwodzą nas reklamy?- działanie reklam, wypracowanie! POMOCY! DAM NAJ Przedmiot: WOS / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: NinaK 23.9.2010 (22:24) |
jaki obraz świata kreuje telewizja i reklamy? Przedmiot: WOS / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: marzenakolanska 30.9.2010 (10:08) |
hej . ;) Napisz krótkie wypracowanie pt. " Jak nas uwodzą reklamy ? Przedmiot: WOS / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: pisiak51 18.9.2011 (14:32) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Rodzaje reklamy.
Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. Wyróżniamy wiele rodzajów reklam. Z punktu widzenia celów strategicznych przedsiębiorstwa wyróżnia się następujące reklamy: • reklama informacyjna, zwracająca uwagę na korzyści, jakie osiągną nabywcy kupując reklamowany produkt lub...
Przydatność 60% Analiza Reklamy
http://www.youtube.com/watch?v=uR8dCgh5cQs analiza reklamy banku Millenium Alnur Seidumanov 1)OPIS REKLAMY Akcja toczy sie na jednym z nowoczesnych osiedli. Bohaterami sa solisci grupy FEEL. Przyjezdzajac samochodem na osiedle solisci slysza jak kobieta na balkonie spiewa ich znana, patryotyczna piosenke. Zaczynaja razem spiewac, dolaczaja sie do nich inni sasiedzi. Wszyscy sa usmiechnieci,...
Przydatność 55% Analiza reklamy na podstawie reklamy Frugo
Mimo, ze reklama jest zjawiskiem znanym ludziom od bardzo dawna (najstarsza udokumentowana jej forma są gliniane tabliczki babilońskie, których wiek określany jest na 5000 lat.), w pełni rozwinęła się dopiero w wieku XX. Postęp techniczny oraz rozwój nauk sprawił, ze reklama stała się niezwykle skutecznym i jednocześnie kontrowersyjnym narzędziem marketingowym. Reklamę...
Przydatność 75% „Mechanizmy prowokacji w reklamie” dział : Psychologia reklamy
Twórcy reklam wciąż szukają nowych rozwiązań na zaintrygowanie i pozyskanie klientów. Zadają sobie wiele trudu, by stworzyć skuteczny komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w gowie tak, jak oni tego chcą; aby podsunąć mu motywację do działania; jak mówić jedno, by przekazywać drugie, i jakich słów użyć, by wzbudzić czujność nabywców. Prowokacja jest określeniem...
Przydatność 50% Reklamy Calvin Klein, kontrowersje
Zarzuty wymierzone w branżę reklamową w związku z nadużywaniem w reklamach odniesień do seksu, erotyzmu itp., nie są na dzień dzisiejszy gorącym tematem, czymś, co mogłoby wedrzeć się na pierwsze strony gazet czy do głównego wydania dziennika. W dalszym ciągu eksploatuje się w reklamach treści seksualne, ozdabia tym przekaz, wg niektórych uprzedmiotawia kobiety, propaguje...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
Scar 23.9.2010 (19:38)
noo... w kazdej reklamie mowia ze to jest najlepsze zaraz pokazuja na polsacie reklame z tej samej dziedziny i znowu najlepsze ;d
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie