Treść zadania
Autor: sonicview Dodano: 21.9.2010 (19:45)
a)......................sin(alfa)+cos(alfa)
1+ctg (alfa)=''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' =
....................................sin(alfa)
b) .................................1
1+tg*2(alfa)=....''''''''''''''''''''''''''''''''''''' =
.............................cos*2(alfa)
c)sin*4(alfa) - cos*4(alfa)=sin*2(alfa) - cos*2(alfa)=
d)........................sin(alfa)..............1
......ctg(alfa) + '''''''''''''''''''''''''''''' = ''''''''''''''''''''''''' =
........................1+cos(alfa)......sin(alfa)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Wykonaj podane działania. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: ewkaa644 11.8.2010 (16:46) |
Wykonaj podane działania. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: ewkaa644 11.8.2010 (20:44) |
zamien podane ułamki zwykłe na ułamki dziesiętne: Przedmiot: Matematyka / Liceum | 5 rozwiązań | autor: ewkaa644 24.8.2010 (20:06) |
Wykonaj podane działania. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Weraaa32 12.9.2010 (16:56) |
Zaznacz na osi liczbowej podane zbiory : C={x : x należy N ^ x>10 ^ x Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Inna 17.9.2010 (20:52) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .
Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...
Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.
"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...
Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....
Przydatność 75% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu. Rozwiń temat analizując podane fragmenty
Harmonia i niepokój są to dwa przeciwieństwa i już od początków świata towarzyszą człowiekowi. Pierwsze kojarzy nam się z błogim spokojem, szczęściem, natomiast drugie budzi w nas jedynie negatywne odczucia: niepewność, brak bezpieczeństwa, lęk. Jan Kochanowski, człowiek renesansu w swoich dziełach przedstawia nam swoją wizję tych dwóch stanów. Pierwszym utworem,...
Przydatność 70% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Jan Onufry Zagłoba to z calą pewnością najbardziej pozytywna postać „Potopu” Henryka Sienkiewicza. Mimo swojego komizmu, odznacza się również ogromną inteligencją, a także uosabia cechy typowego XVII-wiecznego Sarmaty. We fragmencie przemowy Zagłoby w Kiejdanach, która odbyła się przed zdradą Radziwiłła, bardzo wyraźnie widać przywódcze zdolności...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
aneta5 22.9.2010 (01:09)
a) 1 + ctg(alfa) = [sin(alfa) + cos(alfa)] / sin(alfa)
1 + ctg(alfa) = sin(alfa)/sin(alfa) + cos(alfa)/sin(alfa)
1 + ctg(alfa) = 1 + ctg(alfa)
b) 1 + tg^2(alfa) = 1/ cos^2a
1 + sin^2(alfa)/cos^2(alfa) = 1/cos^2(alfa)
[cos^2(alfa) + sin^2(alfa)] / cos^2(alfa) = 1/cos^2(alfa)
w liczniku jest jedynka cos^2(alfa) + sin^2(alfa)=1
1/cos^2(alfa) = 1/cos^2(alfa)
c)sin^4(alfa) - cos^4(alfa)=sin^2(alfa) - cos^2(alfa)
rozwiązujemy lewą stronę L
L = sin^4(alfa) - cos^4(alfa)
wykorzystujemy wzór skróconego mnożenia
(a^2 - b^2) = (a-b)(a+b)
L = [(sin^2(alfa) - cos^2(alfa)] [ sin^2(alfa) + cos^2(alfa)]
ponieważ sin^2(alfa) + co^2(alfa) = 1
to
L = sin^2(alfa) - cos^2(alfa)
L=P
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie