Treść zadania

olaa12345

Ułóż zdania ze słówkami
stellen, bringen, notieren, studieren, wiederholen, bitten

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Ich stelle die Tase auf den Tisch.
    Du brings den M{u}ll runter.
    Notiert das in euren Heften.
    Er will auf der Humboldt Universit{a}t studieren.
    K{o}nnen sie das wiederholen.
    Der Junge bittet um Hilfe.

    {} to umlauty

Rozwiązania

  • plamka41

    STELLEN - Stell den Stuhl an den Tisch!
    BRINGEN - Bring mir die Hefte!
    STUDIEREN - Michał studiert seit drei Jahre in Kraków.
    WIEDERHOLEN - Wiederholen Sie bitte!
    NOTIEREN - Der Schuler hat Vortrag notieren.
    BIITEN - Sie bitten ihn um Geld.

    Dostanie się coś ;p

Podobne zadania

lays133 Przetłumacz Zdania Na Język Niemiecki: Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 5 rozwiązań autor: lays133 25.4.2010 (13:41)
Fuko ułóż zdania z rozsypanki Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Fuko 25.4.2010 (19:32)
Pataaaaa Zdania po niemiecku Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: Pataaaaa 26.4.2010 (15:52)
many72 przetłumacz zdania na jezyk niemiecki [ PROSZE O POMOC]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 5 rozwiązań autor: many72 9.5.2010 (14:08)
pucior Połącz zdania Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: pucior 16.5.2010 (16:39)

Podobne materiały

Przydatność 100% Sollten Frauen nach dem 40. Lebensjahr Kinder zur Welt bringen?

In unserer modernen Gesellschaft ist zu beobachten, dass die Frauen immer hufiger nach dem 40. Lebensjahr Kinder zur Welt bringen. Dies verursachte entweder die Kariere oder der sptere Wunsch nach den Kindern. Ob es aber richtig ist, sollte in den folgenden Aspekten erklrt werden. Einerseits kann eine Schwangerschaft nach dem 40. Lebensjahr, dazu fhren, dass die Gesundheit der Frauen aufgrund...

Przydatność 70% Zdania złożone

Zdania złożone Zdania współrzędne Zdania współrzędne łączne (spójniki: i, oraz, a, ani, to - to, tudzież) _______ _ _ _ _ _______ Zdania współrzędne rozłączne (spójniki: albo, czy, lub, bądź) ______<___>______ Zdania współrzędnie przeciwstawne (spójniki: ale, a, bez, jednak, zaś, natomiast, czyli, to jest) _____>____<_____ Zdania współrzędne...

Przydatność 60% Części zdania

CZĘŚCI ZDANIA- podmiot, orzeczenie, dopełnienie, przydawka i okolicznik. METRYCZKA ORZECZENIA Do czego służy ta część zdania? Wyraża czynność lub stan podmiotu. Jak szukać orzeczenia? Pytaj tak jak o czasownik: co robi? w jakim jest stanie? co się z nim dzieje? Przykłady orzeczeń: Ula odrobiła lekcje. Obraz wisi na ścianie. Wyróżnisz: -Orzeczenie czasownikowe,...

Przydatność 65% Części zdania

Dopełnienie - część zdania, określa czasownik (czasem przymiotnik lub przysłówek), odpowiada na pytania przypadków zależnych (wszystkich oprócz mianownika) Przydawka - jest określeniem rzeczownika, odpowiada na pytania: jaki? który? ile? czyj? czego? z czego? Okolicznik - część zdania, określa czasownik (czasem przymiotnik lub przysłówek). Typy okoliczników:...

Przydatność 80% Części zdania

CZĘŚCI ZADNIA ORZECZENIE Czasownikowe – forma osobowa czasownika lub nieosobowa zakończona na –no lub -to. Zrobisz to jutro rano. Zebranie zakończono o czwartej. Imienne – składa się z łącznika (być, stać się, zostać) oraz orzecznika (rzeczownik, przymiotnik, zaimek lub inne) Zostanę reżyserem. Marysia jest przebiegła. PODMIOT Rzeczownik lub...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji