Treść zadania
Autor: niunia9053 Dodano: 18.9.2010 (11:10)
Przedstaw słowne i pozasłowne środki przekazu reklamy
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Przedstaw proces ukształtowania się tożsamości narodowej Cezarego Baryki Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: kassiioollek91 30.3.2010 (17:29) |
Przedstaw w wypracowaniu , jakie postawy wobec tradycji narodowej reprezentują b Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: smiLe924 18.4.2010 (22:01) |
Przedstaw opinię na temat dumy narodowej wśród Polaków. Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: motylek609 9.5.2010 (18:25) |
Wolna i zniewolona,w marzeniach i w rzeczywistosci,ale zawsze Polska.Przedstaw f Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Ewelaazbw 25.5.2010 (06:24) |
przedstaw Skrupulatny wizerunek człowieka i świata w Bajkach Kraśinskiego Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: nighog 25.5.2010 (21:46) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Wykorzystując znajomość nośników reklamy przedstaw rolę
Bez względu na treść i formę przekazu, reklama jest zjawiskiem wielowymiarowym, mającym związki z ekonomią, psychologią, socjologią, a także estetyką czy moralnością. Jako zjawisko społeczne ma swoich zwolenników i przeciwników. Reklama jest podstawową formą komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Stanowi ona masową, odpłatną i bezosobową formę prezentowania...
Przydatność 75% Przedstaw sposoby manipulacji w reklamie - matura ustna z j. polskiego.
Reklama- to nieosobista promocja dóbr i usług przez sponsora (firmę), którego można jednak zidentyfikować i który zapłacił za ten sposób komunikacji. Celem reklamy jest doprowadzenie do sprzedaży natychmiastowej lub odłożonej nieco w czasie, do momentu kiedy klient odczuje zapotrzebowanie na dany produkt. Sprzedaż może być natychmiastowa jeżeli chodzi o rzeczy codziennego...
Przydatność 60% Historia środków masowego przekazu
Narodziny mediów masowych Środki masowego przekazu to w dzisiejszym świecie nic szczególnego. Ot co, po prostu istnieją i już. Od momentu swojego powstania do dnia dzisiejszego zdążyły zespolić się z życiem człowieka na stałe. Są one częścią kultury masowej. Współczesny człowiek nie wyobraża sobie bez nich swojego życia Lecz sprawa nie jest taka prosta na jaką wygląda....
Przydatność 60% Rodzaje reklamy.
Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. Wyróżniamy wiele rodzajów reklam. Z punktu widzenia celów strategicznych przedsiębiorstwa wyróżnia się następujące reklamy: • reklama informacyjna, zwracająca uwagę na korzyści, jakie osiągną nabywcy kupując reklamowany produkt lub...
Przydatność 60% Analiza Reklamy
http://www.youtube.com/watch?v=uR8dCgh5cQs analiza reklamy banku Millenium Alnur Seidumanov 1)OPIS REKLAMY Akcja toczy sie na jednym z nowoczesnych osiedli. Bohaterami sa solisci grupy FEEL. Przyjezdzajac samochodem na osiedle solisci slysza jak kobieta na balkonie spiewa ich znana, patryotyczna piosenke. Zaczynaja razem spiewac, dolaczaja sie do nich inni sasiedzi. Wszyscy sa usmiechnieci,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie