Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Reklama na temat Szkoły, zachecająca uczniów Podstawówki o dołączenie do Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Green 14.4.2010 (18:54) |
Reklama - gry słowne Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: truskawkowaa7 8.5.2010 (19:38) |
Reklama Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: Kluczkosiaa 18.5.2010 (19:24) |
reklama Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: adamo29b 20.5.2010 (13:49) |
pomocyyy . reklama . Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: kajooojka 14.9.2010 (20:57) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Reklama radiowa
KRYTERIA CHARAKTERYZUJĄCE NOŚNIKI REKLAMY Cechy fizyczne Żywotność przekazu reklamowego (czas pamiętania reklamy) Selektywność (dociera do konkretnej grupy odbiorców) Zasięg oddziaływania Grupa odbiorców danego nośnika Sugestywność (radio , TV , prasa Ż ) [Prestiż nośnika Koszt produkcji odpowiedni dla nośnika System przyjmowania zleceń i stawiane wymagania...
Przydatność 55% Reklama
REKLAMA Reklama: - Reklama jest narzędziem, które umożliwia realizowanie funkcji marketingowych, wpływa na jednostki rynku, zjednuje je sobie i kreuje ich pozytywne opinie o produktach i firmie. - Reklama jest działaniem promocyjnym, prezentującym potencjalnemu nabywcy walory towaru lub usługi. Stała się ona częścią współczesnego świata i posiada wiele odmian....
Przydatność 100% Reklama
Podstawą dobrej reklamy jest fakt, że zwraca ona uwagę odbiorców. Można wpłynąć na jej atrakcyjność dla publiczności między innymi przez zamieszczenie ciekawego nagłówka, intrygującego stwierdzenia niebanalnego zdjęcia, grafiki. Istnieją dwie zasady reklamy w prasie, które wpływają na odbiór reklamy prasowej przez czytelników. Pierwsza z nich jest zasadą „ Prawej...
Przydatność 65% Reklama
1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do skorzystania z oferty.- przypominanie o istnieniu firmy, produktu lub usługi 3. Historia reklamy: plotka, druk, gazety,...
Przydatność 65% Reklama
Ogladasz reklamy? Jasne, ze ogladasz, nie masz wyboru. Reklamy sa wszechobecne. Jedna na drugiej otaczaja kazdy budynek, niektorym przyslaniajac widok porannego slonca, gdy zamiast firanek widzi kawalek majtek pani obnazajacej sie na ogromym plakacie okalajacym 3/4 6-piętrowca.Dla mnie ok, nic mi nie przyslania, pani nie brzydka ale co ma odpowiedziec ojciec dziecku , z ktorym wybral...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
bozkoz 16.9.2010 (11:36)
W takiej reklamie wykorzystuje się: dżingle , krótkie, kilkunastosekundowe melodie lub piosenki, festyny i akcje specjalne,rozmowy sponsorowane – polegające na udzielaniu krótkich wywiadów radiowych na ściśle określony temat oraz konkursy dla słuchaczy – w których reklamodawca finansuje nagrody.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie