Treść zadania
Autor: katarzyna96 Dodano: 12.9.2010 (10:56)
[4-(3do drugiej-2do trzeciej)do czwartej ] do trzeciej
6:(-3)do drugiej+(-2)do piatej - (1/3)do trzeciej =
2do piatej-(3do drugiej-2do trzeciej) =
gdzie jest np: do drugiej to jest do pątegi 2
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
profesorp12 12.9.2010 (11:38)
[4-(3dodrógiej - 2 dotrzeciej) doczwartej] dotrzeciej = [(4-1)doczwartej ] dotrzeciej = 531441
tyle chyba powinno wyjsc
6 : (-3)dodrógiej + (-2)dopiątej - (1/3)dotrzeciej = 2/3 + (-32) - (1/27) = -31 1/3 - (1/27) = -32
raczej
2do piatej-(3do drugiej-2do trzeciej) = 32 - 1 = 31 :)
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
1.Znajdz dwie liczby wiedząc że pierwsza jest 2,3 razy większa od drugiej, a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: TomekTBG2 18.4.2010 (22:38) |
książki ali stoją na trzech półkach.Na drugiej półce jest o 15 książek Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: Pedzia113 22.4.2010 (18:16) |
W jednej paczce jest dwa razy więcej zeszytów niż w drugiej . Jeżeli z Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 5 rozwiązań | autor: iverson 27.4.2010 (14:43) |
Stosunek dwóch liczb, z których jedna jest o 25 większa od drugiej, wynosi 3 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: archaniol 8.5.2010 (20:17) |
kwaterka to nie używana dziś jednostka objętości równa jednej czwartej Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: szaraczek14 18.5.2010 (15:03) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Środki masowego przekazu w kontekście czwartej władzy
Pracę przygotowała Kamila F. Politologia UZ Angielscy parlamentarzyści nazywając dawniej "czwartą władzą" chcieli w ten sposób uzupełnić montes?kiuszwską trójcę (władza ustawodawcza, wła?dza wykonawcza i władza sądownicza). Nie ma między historykami pełnej zgody co do autor?stwa tego pojęcia. Thomas Carlyle przypisywał je (w 1841 r.) Edmundowi Burke, który w jed?nym ze...
Przydatność 60% Szkolnictwo w drugiej Rzeczypospolitej
Omawianie większości dziedzin życia w czasach dwudziestolecia międzywojennego w Polsce jest wyjątkowo trudne z powodu dwóch ściśle powiązanych ze sobą faktów. Pierwszy z nich to odzyskanie niepodległości przez naszą ojczyznę po 123 latach niewoli. Wynika z tego olbrzymia ilość przemian jakie musiały nastąpić na terenach Rzeczypospolitej w związku z budową "nowego",...
Przydatność 55% Kultura Drugiej Rzeczpospolitej.
Data 11 listopada 1918 roku określa nam moment odzyskania niepodległości przez Polskę. Po 123 letniej niewoli naród polski odzyskał upragnione granice swojego państwa. Do Polski powróciły dawne ziemie znajdujące się pod trzema zaborami. Przywrócenie suwerenności narodowi , który przez lata o nią walczył spełniło marzenia pięciu...
Przydatność 55% Wybuch Drugiej Wojny Światowej
W myśl zawartych w 1939 roku układów, w razie wojny z Anglią i Francją miały podjąć ograniczone działania zbrojne 3 dni po ogłoszeniu moblizacji, a w ciągu 15 dni rozpocząć ofensywę na Niemcy. Jednak mało kto w Polsce zdawał sobie sprawę, że Francuzi nie chcą \"umierać za Gdańsk\", a brytyjczycy nie są w stanie udzielić wydatnej pomocy (poza lotniczą). W bierność...
Przydatność 75% Charakterystyka Gustawa z czwartej części "Dziadów" jako romantycznego kochanka.
Gustaw jest tytułowym bohaterem dramatu romantycznego Adama Mickiewicza pod tytułem „Dziady cz.4”. Pobierał on nauki u księdza, który był gorącym zwolennikiem romantyzmu. Podsuwał on Gustawowi do czytania takie utwory romantyczne jak „Cierpienia młodego Wertera”, czy też „Nowa Heloiza”. Gustaw za bardzo brał sobie te książki do serca. Myślał on, że prawdziwa...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
matrixa1 12.9.2010 (11:58)
[4-(3^{2}-2^{3})^{4}]^{3}=[4-(9-8)^{4}]^{3}=(4-1)^{3}=3^{3}=27
6:(-3)^{2}+(-2)^{5}-(\frac{1}{3})^{3}=6:9+(-32)-\frac{1}{27}=\frac{2}{3}-\frac{1}{27}-32=\frac{17}{27}-32=
=-31\frac{10}{27}
2^{5}-(3^{2}-2^{3})=32-(9-8)=32-1=31
Prosze bardzo, przejrzyście i dobrze :)
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie