Treść zadania
Autor: Konto usunięte Dodano: 9.9.2010 (19:13)
PLIS pomóżcie mi to zróbcie to bardzo dobrze PROSZĘ bardzo dobrze BŁAGAM szóstkowych uczniów albo i nie ale zróbcie to tylko DOBRZE ;)
Zad1. Obliczcie potęgowanie.
a) (-3) do potęgi -1=
b) 5 do potęgi -2=
c) (-2) do potęgi -3=
d) (jedna czwarta) do potęgi -1=
e) (-1 i jedna druga) do potęgi -3=
Zad2. Obliczcie potęgowanie
a) 3 do potęgi -2 razy 3 do potęgi -4 podzielić na 3 do potęgi -5= w tym przykładzie nie ma nic w nawiasie
b) (jedna ósma) do potęgi -3 podzielić na ( jedną czwartą) do potęgi -3 razy 6=
Zad3.
a) (0,5) do potęgi -1 razy (0,5) do potęgi 4
------------------------------------------------------- = -to jest pod kreską ułamkową
(0,5) do potęgi -3 razy (0,5) do potęgi 5
b) 10 razy [(0,6) do potęgi 2 + 25 do potęgi -1] do potęgi 2=
<UWAGA>
to co jest w nawiasie to znaczy że jest ułamek w nawiasie a za nawiasem do potęgi .
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49) |
Pliz NApiszcie bo niewiem jak to zrobic!!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: juby133 30.3.2010 (15:59) |
Pliz NApiszcie bo niewiem jak to zrobic!!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: juby133 30.3.2010 (16:00) |
zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kisses 6.4.2010 (13:28) |
Pilne na jutro. Pomóżcie mi. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kisses 6.4.2010 (13:36) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Jak najlepiej wykorzystać Internet w szkole?
Internet to ogólnoświatowy system wzajemnie połączonych komputerów i zmagazynowanych w nich informacji. Dlatego można go wykorzystać na wiele sposobów. Daje on możliwość przekazywania informacji i różnorod-nych danych z jednego miejsca w dru-gie lub z wielu miejsc jednocześnie. Przesyłanie wiadomości jest łatwe i tanie w porównaniu z tradycyjnymi mediami. Najprawdopodobniej,...
Przydatność 65% Jak najlepiej wykorzystać Internet w szkole?
Internet to ogólnoświatowy system wzajemnie połączonych komputerów i zmagazynowanych w nich informacji. Dlatego można go wykorzystać na wiele sposobów. Daje on możliwość przekazywania informacji i różnorodnych danych z jednego miejsca w drugie lub z wielu miejsc jednocześnie. Przesyłanie wiadomości jest łatwe i tanie w porównaniu z tradycyjnymi mediami. Najprawdopodobniej,...
Przydatność 75% "Wszedzie dobrze ale w domu najlepiej"
Uważam, że powiedzenie ,,Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej,, jest jak najbardziej słuszne. Uzmysłowię to wszystkim przedstawiając odpowiednie argumenty. Pierwszym argumentem potwierdzającym moja tezę jest fakt, że kiedy na dłuższy czas wyjeżdżamy z domu to bardzo za nim tęsknimy. Mimo tego, że w innym miejscu dobrze się bawimy to i tak w głębi duszy chcemy do...
Przydatność 80% Jak w podróż, to najlepiej do Afryki.
„Jeśli w podróż, to najlepiej do Afryki.” Każdy z nas zapewne wybrał lub wybierze się kiedyś na wycieczkę, bliższą lub dalszą. Teza postawiona w temacie pracy odnosi się bez wątpienia do tych ostatnich, i zakłada, że najlepszym miejscem na odważną i daleka wyprawę jest Afryka. Osobiście przychylam się do tego stwierdzenia, a na poparcie mojego stwierdzenia...
Przydatność 55% Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Czy naprawdę zawsze chcemy wracać do naszego rodzinnego domu? Co sprawia, że tylko tam czujemy się najpewniej i najlepiej? Postaram się tego dowieść na podstawie kilku argumentów zarówno z literatury jak i moich własnych doświadczeń. Zacznę od Stasia i Nel z "W pustyni i w puszczy" Henryka Sienkiewicza. Odkąd dzieci...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
ona-w-grochy 9.9.2010 (19:53)
zad 1
a) -1/3
b) 1/25
c) 4
d) -8/27
zad. 3.
a) (2* 1/16) : ( 8* 1/32) = 1/8 * 1/4 = 1/32
b) 10 * [9/25 + 1/25] ^2= 10 * 10/25 ^2= 10* (2/5)^2= 10 * 4/25= 40/25= 8/5= 1 i 1/3
zad.2.
a) 3^(-6) : 3^ (-5)= 3^(-1)= 1/3
b) 1/2 ^ (-9) : (1/2) ^ (-6) * 6 = 1/2^(-3) *6= 8 *6=48
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie