Treść zadania
Autor: paulinak10 Dodano: 9.9.2010 (17:25)
12. Znajdź rozwinięcia dziesiętne podanych liczb .
a) 8 i 1/8 b) 23/20 c) 121/125 d) 21/75
e) 4/3 f) 1 i 5/6 g) 17/90 h) 5 i 11/12
Komentarze do zadania
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
wiewiora164 9.9.2010 (17:38)
a)8,125
b)1,15
c)0,968
d)0,28
e)1,(3)
f)1,8(3)
g)0,1(8)
h)5,91(6)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
chrust 9.9.2010 (17:50)
a)8 i 125/1000 b)115/100 c)968/1000 d)273/1000
e)132/333 f)1 i 80/100 g)187/1000 h)88/100
Prosze xdDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Martus 9.9.2010 (18:16)
a.8.125 b.1.15 c.0.968 d.0.28 e.1.(3) f.1.8(3) g.1,8 h.5.916
Ps. Aby otrzymać ulamek dziesietny wystarczy podzielić liczebnik przez mianownik. Np. 1/4 1:4=0.25
Proste;)
UWAGA: Zauważyłam że w innych odp. w G jest 1.(8) ale to jest źle, musi być 1.8, ponieważ to nie jest okresowy, gdy będziemy dzilic dalej na koncu wyjdzie nam dziewięć. Tak samo w H musi być 5.916.. to dość ważne a tamci są mało dokładni ..;)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Suma czterech kolejnych liczb podzielnych przez 3 jest równa -150. znajdz te Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: agata96 28.3.2010 (21:46) |
Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: basia0501 30.3.2010 (21:19) |
suma dwoch liczb wnosi 35. Jeżeli pierwsza z nich zwiekszymy o 20%, to ich Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zuza94 8.4.2010 (18:41) |
Oblicz wysokość trójkąta równoramiennego o podanych długościach boków Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: daria0024 11.4.2010 (15:11) |
Spośród czterech liczb druga jest o 4 mniejsza od pierwszej, trzecia 2 razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: lejek94 14.4.2010 (16:12) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.
Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...
Przydatność 55% Ciekawe własności liczb
7 stron o ciekawych własnościach liczb, załączonych w załączniku. Polecam.
0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań
0 0
pati13 9.9.2010 (17:30)
a.8,125
b.1,65
c.0,968
d.0,28
e.1,(3)
f.1,8(3)
g.0,1(8)
h.5,91(6)
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie