Treść zadania
Autor: kinga888 Dodano: 8.9.2010 (20:14)
zad 5 :
ile jest liczb naturalnych których :
a ) zaokrąglenie do dziesiątek jest równe 90
b) zaokrąglenie do setek jest równe 2500 ?
Ile powinny kosztować lody z bitą śmietaną skoro :
a) Lody z owocami 2,67 zł ?
b)galaretka z owocami 2,45 zł ?
c) galaretka z bitą śmietaną 1,68 zł ?
PROSZĘ TAKŻE O KRÓTKIE WYTŁUMACZENIE ! :) DZIĘKUJE WAM ! NIE ROZUMIEM JAK MOŻNA TAK DOBRZE MATME UMIEĆ xD
DAM NAJLEPSZA ! :)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
kamilkox 8.9.2010 (20:28)
zad.5
a) 9 : 85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,
b)90:2451...2549
a to 2 to mi sie nie chce bo to z x będzie xD :P pozdrawiamDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49) |
Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: basia0501 30.3.2010 (21:19) |
proszę o pomoc Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: madziunia09999 1.4.2010 (23:32) |
zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kisses 6.4.2010 (13:28) |
Zadanie z testów-pomocy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: xmaggotkax 6.4.2010 (19:04) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Zasady dobrych negocjacji
Zasady dobrzych negocjacji: - Nie przerywac rozmówcy, nie krzyczec. - Doceniac to co dało sie już rozwiązac. - Mówic otwarcie o swoich uczuciach. - Nie oceniac rozmówcy. - Atakowac problem, a nie ludzi. - Nie uzywac słów "Nigdy, zawsze, nic" - Oddzielic emocje od problemów. - Jasno określic cel, uzasadniac dlaczego dana propozycja jest lepsza od innej. - Uważnie słuchac. -...
Przydatność 75% Znajomość dobrych manier.
Kiedy człowiek przychodzi na świat nic nie potrafi. Wszystkiego się więc stopniowo uczy : siadania, stania, chodzenia, mówienia itp. Uczy się tego wszystkiego w taki sposób, że naśladuje innych. To właśnie rodzice i inne osoby uczą go tych procedur i umacniają je w nim. W ten sposób już od dzieciństwa nabywa się podstawowych manier, które są niezbędnym elementem...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
romka 9.9.2010 (11:39)
zad 5
te liczby to od 85 do 94 ,bo zaokragla sie zawsze od 5 w gore a od 4 w dol:)
zad 6
skoro lody z owocami kosztuja 2,67 a galaretka z owocami kosztuje 2,45 to wynika z tego ze lody sa drozsze od galaretki o 0,22 zl bo 2,67-2,45=0,22 poniewaz owoce przeciez nie zmieniaja swojej ceny. Wiec pozostaje Ci tylko do ceny galaretki z bita smietana dodac 0,22zl (bo o tyle sa drozsze lody os galaretki) czy;li : 1,68+0,22=1,90:)
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie