Treść zadania

AlodiaLily

x= 81 do potegi -5 * pierwiastek z 12( wszysto w liczniku ulamka)/ pierwiastek 3 stopnia z 72( w mianowniku)

2.Oblicz jakim procentem liczby x jest liczba y

x= 5 do potegi -25 + 5 do potegi -19(wszystko w liczniku w mianowniku za to 125 do -6)

y= 6 do-14 + 12* (1/6) do 15( wszyatko w liczniku w mianowniku za to (0,5) do 14 * (1/3) do 15

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Zadanie 1:
    x = 81^(-5) * p(12) / p3(72) = 2p(3) / [9^10 * 2 * 9^(1/3)] = 1 / 9^(31/3) = 9^(-31/3)

Rozwiązania

Podobne zadania

dalia ZAPISZ W POSTACI ILOCZYNU a^3-2^3. Przedmiot: Matematyka / Liceum 2 rozwiązania autor: dalia 20.4.2010 (22:11)
Nieznany Czesć mam takie zadanie z matematyki obliczyc Pb ostr.prawidl.czworoka. gdzie Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 8.5.2010 (18:27)
Nieznany PILNE oblicz Pb ostr. prawidł. trojkąt. gdzie krawedz podstawy wynosi 8 cm. Przedmiot: Matematyka / Liceum 3 rozwiązania autor: Konto usunięte 9.5.2010 (15:08)
tedy123456789 Zbadaj czy funkcja kwadratowa ma miejsce zerowe. podaj liczbe mniejsc zerowych Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: tedy123456789 18.5.2010 (18:56)
marzena1981 [pierwiastek z 1 i 9/16:(-1i1/4)do potEgi 2-(-1/2)do potęgi -2]*(-2i1/2)do Przedmiot: Matematyka / Liceum 2 rozwiązania autor: marzena1981 31.5.2010 (14:55)

Podobne materiały

Przydatność 70% Człowieka nie nalezy osądzać po słowach lecz po czynach

Rozprawka „Człowieka nie należy oceniać po słowach, lecz po czynach” Każdy człowiek żyje po to by dawać kolejny przykład pokoleniu. Dla jednych czyny innych są nie dopuszczalne, a dla drugich wielkim wzorem do naśladowania. "Człowieka nie należy oceniać po słowach, lecz po czynach" ta teza będzie inspirować nas do zastanowienia się czy ma to sens, aby ludzie oceniali...

Przydatność 70% "Nie mów tego, o czym należy milczec, nie przemilczaj tego, o czym nalezy powiedziec" - rozprawka.

Powiedzenie "nie mów tego, o czym należy milczec, nie przemilczaj tego, o czym nalezy powiedziec" moim zdaniem jest bardzo mądre i prawdziwe, a człowiek, który jako pierwszy użył tego zdania, zapewne był bardzo inteligentnym, taktownym i obeznanym w relacjach międzyludzkich czlowiekiem. Choc zapewne kazdy rozumie jego przeslanie, to jednak nie zawsze sie do niego ustosunkowuje, co...

Przydatność 60% Dzieje Liczb

Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...

Przydatność 75% Symbolika liczb

Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...

Przydatność 75% Postacie obłąkane w literaturze. Przedstaw analizując utwory literackie różnych epok.

"Upośledzona głupota czy dramatyczne szaleństwo?" Obecnie obłęd jest zjawiskiem wszechobecnym w świecie, jednakże w wielu przypadkach niedostrzeganym lub wręcz bagatelizowanym. Nauka definiuje obłęd jako ostre zaburzenie psychiczne, trwające okresowo. Cechuje się ono mówieniem bez związku, omamami i skłonnością do czynów gwałtownych. Różni się nieznacznie od...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji