Treść zadania
Autor: januszek12 Dodano: 7.9.2010 (21:18)
W sadzie pana Śliwińskiego rosną jabłonie,grusze,śliwy i czereśnie.Jabłonie stanowią trzy piąte wszystkich drzew,grusze 0,1 , a śliwy trzy dwudzieste. Ile czereśni rośnie w tym sadzie, jeżeli wszystkich drzew jest 260?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
Studentka21 7.9.2010 (21:32)
dane: szukane:
jabłonie 3/5=0,6 czereśnie
grusze 0,1
śliwy 3/20=0,15
razem: 260
0,6 x 260=156
jabłonie 156
0,1 x 260= 26
grusze 26
0,15 x 260= 39
śliwy 39.
260 - 156 -26-39 = 39
czereśnie 39
Odp: W sadzie znajduje się 39 czereśni.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
mateo1345 7.9.2010 (21:34)
Czyli jednak źle :D sory za pomyłke.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
adam18 9.9.2010 (16:48)
20/20-17/20=3/20 = 15/100 0,015procent z 260 =3,9 kasujemy przecinek i jest 39
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
6 klasa obwódostrosłupa na środę Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ziomek-pol294 12.4.2010 (08:17) |
Matematyka klasa 6 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Piesek_228 12.4.2010 (17:18) |
Matematyka klasa 6 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: Piesek_228 14.4.2010 (16:04) |
matmaa 6 klasa Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: dusia9711 14.4.2010 (19:54) |
Matematyka klasa 6 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Piesek_228 16.4.2010 (16:50) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Klasa szkolna
Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...
Przydatność 50% Reakcje chemiczne - I klasa
Reakcje egzotermiczne: 2Mg + O2 = 2MgO CH4 + 2O2 ® CO2 + 2H2O Zn + 2HCl ® ZnCl2 + H2 Fe + 2HNO3 ® Fe(NO3)2 + H2 2NaOH + H2SO4 ® Na2SO4 + H2O KOH + HNO3 ® KNO3 + H2O Reakcje endotermiczne: 2HgO ® 2Hg + O2 Cu(OH)2 ® CuO + H2O N2 + O2 ® 2NO 2% produktu przy 2000C H2 + J2 ® 2HJ CaCO3 ® CaO +CO2 NH4 HCO3 ® NH3 + CO2 + H2O wodorowęglan...
Przydatność 55% SCIAGA 4 KLASA
POST.KONF.W.TEHERANIE 1.12.1943 OD 28 LISTOPADA CHURCHIL PRÓBOWAŁ PRZEFORSOWAC KONCEPCJE UDERZENIA NA BAŁKANY W KIERUNKU PÓŁNO. USTALONO ŻE DZIAŁANIA ZOSTANA ROZPOCZETE OD MAJA1944.DO PL MIAŁY BYĆ PRZYŁĄCZONE PRUSY WSCH.WIĘKSZY DOSTEP DO MORZA. W TEH.USTALONO NIEFORMALNY PODZIAL EUROPY NA STREFE WPŁYWÓW.STALINOWI POZOSTAWIONO WOLNĄ REKE W PL RUMUNI BULGARI NA WEGRZECH ORAZ W...
Przydatność 65% Ściąga klasa III liceum
Lekcja 1 1. Położenie Polski w Europie i jego konsekwencje: Polska lezy w półkuli północnej i wschodniej między 49st00' a 54st50' szerokości geograficznej północnej oraz między 14st07' a 24st08' dlugosci geograficznej wschodniej. Rozciągłość południkowa wynosi 5st50' (694km). Kąt padania promieni słonecznych w Warszawie (52st15' N) waha się od 14st18' w grudniu do 61st12' w...
Przydatność 50% Klasa ogólna, poczatki- sciąga
francuski, klasa ogólna, poczatki [ściąga] Elle habite a Paris? Habite-t-elle a paris? Est-ce qu’ elle habite a Paris? Non, elle n’habite pas a Paris?) ODMIANA /Je suis /tu es /il est /elle est /nous sommes /vous etes /ils sont /elles sont (mieszkać) 1E 2S 3O 1ONS 2 EG 3ENT faire (robić) Rodzajniki –un (M) –une(Ż) –des(MN) aimer(lubić) C’est tout? Słówka regarder...
0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań
4 0
Telzewerum 7.9.2010 (21:26)
jabłonie stanowią trzy piąte wszystkich drzew czyli (3/5) *260=156
grusze 0,1*260=26
śliwy trzy dwudzieste=3/20 z 260=39
260-156-26-39 = 39drzew czereśni
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie