Treść zadania
Autor: kropka Dodano: 7.9.2010 (15:12)
Wstaw znaki <,>,=
4/7 czy 3/8
-1,1 czy -1i 1/11
0 czy -2
-4/5 czy -5/6
-0,1 czy -0,2
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
kujonek313 7.9.2010 (15:17)
4/7 > 3/8
-1,1 -5/6(= - 25/30)
-0,1 > -0,2Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Pomóznie w zadaniu na jutro !! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Ada 14.4.2010 (17:37) |
ratunku zadanie na jutro !! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: madzialena360 14.4.2010 (18:39) |
Pomocy ma takie zadanie na jutro z matematyki o: Wyznacz konstrukcje środki Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Yeti600 15.4.2010 (16:35) |
Proszę jak najszybciej bo to na jutro!!! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Piesek_228 18.4.2010 (20:02) |
BŁAGAM POMÓŻCIE TO NA JUTRO!!! JA JESTEM TYLKO DO 20.50 NA KOMPIE! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Piesek_228 18.4.2010 (20:37) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Opis Krzysia M.E.Letki "Jutro znów pójdę w świat. - Listy"
Bohater utworu M. E. Letki ”Jutro znów pójdę w świat. Listy” to Krzyś. Chłopiec ma 11 lat i jest osobą niepełnosprawną, chodzi o kuli. Jego zainteresowaniem jest kolekcjonowanie znaczków, chciałby się z kimś podzielić swoją pasją. Krzyś nie uczęszcza na lekcje wychowania fizycznego, ponieważ jest cienkim chuchrem. Ma z tego powodu same kompleksy i wstydzi się swojej...
Przydatność 55% Napisz pocztówke do kolegi z Anglii: 1. Napisz o pogodzie. 2. Co zazwyczaj robisz. 3. Co robiłaś wczoraj. 4. Co będziesz robić jutro.
Hello Kasia, I'm in Rome now. The weather is beautiful. It is sunny and hot. I usually swimm and sunbeaching at the beach. Yesterday I was sightseeing the city. I saw many besutiful bildings. Tommorow I will be back to Poland. See you soon. Best wishes! Monika
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
sonar 7.9.2010 (21:14)
4/7 czy 3/8 (sprowadzamy do wspólnego mianownika - będzie to 56)
32/ 56 czy 21/56
32/56 > 21/56
czyli wracając do pierwszego działania 4/7 >3/8
-1,1 czy -1i 1/11
-1,1 czy - 1,(09)
-1,1 < -1,(09)
0 czy -2
0> -2
-4/5 czy -5/6 (sprowadzamy do wspólnego mianownika ->30)
-24/30 czy - 25/30
-24/30 > -25/30 ( to są liczby ujemne - im bliżej zera, tym ma większą wartość.)
czyli wracając do punktu wyjścia
-4/5 > - 5/6
-0,1 czy -0,2
-0,1 > -0,2 (wyjaśnienie jak przy poprzednim działaniu)
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie