Treść zadania

kkpp2

Ian wants to investigate how other children like find out information.He emails all his friends with this question.
"Do you agree that the internet is much better than a book for finding stuff out?"
Write two reasons why this is not good way for Ian to carry out his investigation.


Z góry dziękuję za pomoc.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Firstly, because he suggest that internet is better than books. It would be better if he asked question like "Do you prefer searching information in internet or books?". Secondly, because he EMAILED his firiends so he asked them by internet so he didn't ask people who don't like useing internet.

    Nie jest to szczyt moich możliwości, ale już jestem trochę zmęczona, a pytanie jest trochę dziwne :P

    PS. Jeżeli to matematyka to ja nie wiem....

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 50% Czesto spotykane zagadki matematyczne na logike

1. jest 3 facetow. w ciemnym pomieszczeniu jest 5 cylinderkow na glowe. 3 cylinderki sa barwy bialej, a 2 barwy czarnej. do ciemnego pomieszczenia wchodzi tych 3 panow i kazdy zaklada jeden cylinderek nie wiedzac jakiej barwy ma poszczegolny z nich. wychodza z ciemnego pomieszczenia gesiego w taki sposob ze ten ostatni widzi barwe cylinderka tego drugiegi i pierwszego, lecz nie widzi swojego....

Przydatność 65% Czy kolejność stworzenia świata przejawia jakąś logike?

Na podstawie teksu zawartego w Księdze Rodzaju mogę stwierdzić, że kolejność stworzenia świata przez Boga przejawia pewna logikę. Dzieła które powstawały w poszczególnych dniach tworzą pewien łańcuch(symboliczny łańcuch). Przykładowo, gdyby nie zostało stworzone morze nie było by sensu stwarzać zwierząt morskich, albo zwierząt lądowych bez ówczesnego stworzenia...

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji