Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
bapi7 24.8.2010 (20:48)
a) 5/6 = 0,8(3)
b)8/30 = 0,2(6)
c) 2/5 = 0,4Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
lookash 25.8.2010 (02:02)
5/6 = 5:6 = 0,8(3)
8/30 = 8:30 =0,2(6)
2/5 = 2:5= 0,4Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Avis 25.8.2010 (15:40)
a) 0,8(3)
b) 0,2(6)
c) 0,4Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Konto usunięte, 26.8.2010 (22:14)
a) 5/6= 0.8(3)
b) 8/30= 0.2(6)
c) 2/5= 0.4Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Wykonaj podane działania. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: ewkaa644 11.8.2010 (16:46) |
Wykonaj podane działania. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: ewkaa644 11.8.2010 (20:44) |
Wykonaj podane działania. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Weraaa32 12.9.2010 (16:56) |
Zaznacz na osi liczbowej podane zbiory : C={x : x należy N ^ x>10 ^ x Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Inna 17.9.2010 (20:52) |
Wykaż podane tożsamości. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: sonicview 21.9.2010 (19:45) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .
Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...
Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.
"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...
Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....
Przydatność 75% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu. Rozwiń temat analizując podane fragmenty
Harmonia i niepokój są to dwa przeciwieństwa i już od początków świata towarzyszą człowiekowi. Pierwsze kojarzy nam się z błogim spokojem, szczęściem, natomiast drugie budzi w nas jedynie negatywne odczucia: niepewność, brak bezpieczeństwa, lęk. Jan Kochanowski, człowiek renesansu w swoich dziełach przedstawia nam swoją wizję tych dwóch stanów. Pierwszym utworem,...
Przydatność 70% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Jan Onufry Zagłoba to z calą pewnością najbardziej pozytywna postać „Potopu” Henryka Sienkiewicza. Mimo swojego komizmu, odznacza się również ogromną inteligencją, a także uosabia cechy typowego XVII-wiecznego Sarmaty. We fragmencie przemowy Zagłoby w Kiejdanach, która odbyła się przed zdradą Radziwiłła, bardzo wyraźnie widać przywódcze zdolności...
0 odpowiada - 0 ogląda - 5 rozwiązań
4 2
sonar 25.8.2010 (00:02)
Żeby zamienić ułamek zwykły na dziesiętny można :
-podzielić jego licznik przez mianownik,
-lub jeśli jest taka możliwość rozszerzyć lub skrócić ten ułamek w taki sposób aby jego mianownikiem była liczba 10, 100, 1000, 10000 itd. i zapisać go już w postaci dziesiętnej.
5/6 ->dzielimy licznik przez mianownik 5 :6 = 0,8333333333333333.... = 0,8(3)
8/30 -> dzielimy licznik przez mianownik 8:30 = 0,266666666666666... = 0,2(6)
2/5
- dzielę licznik przez mianownik 2:5 = 0,4
-lub rozszerzam ułamek przez 2 -> 2/5 = 4/10 =0,4
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie