Treść zadania
Autor: werakonie Dodano: 30.6.2010 (17:09)
W kl. Ia jest 24 uczniów, a w kl. Ib o 25% więcej.O ile procent mniej jest uczniów w kl. Ia niż w Ib?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
nokaut 30.6.2010 (17:32)
klasa A 24 wiec w klasie B jest 24+(24*0,25)=24+6=30
klasa B ma 30 uczniow 30=100%
klasa A ma 24 uczniow 24=X%
na krzyz to 24*100=30*X
wiec (24*100)/30=X
80 = X
skoro klasa A stanowi 80% klasy B wiec w klasie B jest o 20% wiecej uczniow:)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
mikrofage 30.6.2010 (17:41)
klasa A 24 wiec w klasie B jest 24+(24*0,25)=24+6=30
klasa B ma 30 uczniow 30=100%
klasa A ma 24 uczniow 24=X%
na krzyz to 24*100=30*X
wiec (24*100)/30=X
80 = X pozdro poprpsze o naj odpowiedżDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
krukara 30.6.2010 (20:05)
24-100%
x - 125%
x=(125*24)/100=30 - uczniowie w klasie Ib
30 - 100%
24 - x
x = (24*100)/30=80% - tyle procent klasy Ib stanowią uczniowie klasy IaDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
paniusia99 30.6.2010 (21:58)
o 20% mniej uczniów.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49) |
Suma czterech kolejnych liczb podzielnych przez 3 jest równa -150. znajdz te Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: agata96 28.3.2010 (21:46) |
liczba o 3 większa od x jest 3 razy wieksza od x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: hipopotam 29.3.2010 (21:09) |
oblicz pole i obwód trójkąta równobocznego, którego wysokość jest równa Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: agacik 7.4.2010 (20:38) |
Kocioł o średnicy 6dm i wysokości 5dm wypełniony jest grochówką aż po Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: TwojLizaczek 8.4.2010 (21:39) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Renty jako strumienie płatności. Procent składany.
OLSZTYŃSKA WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZAŻADZANIA W OLSZTYNIE PRZEDMIOT MATEMATYKA PROWADZĄCY ĆWICZENIA TEMAT PROJEKTU: RENTY JAKO STRUMIENIE PŁATNOŚCI. PROCENT SKŁADANY. WYKONAWCA PROJEKTU: Tryb studiów: niestacjonarny...
Przydatność 100% Im mniej pieniędzy, tym mniej problemów.
Im mniej pieniędzy tym mniej problemów... Prawda czy fałsz? Ciężko powiedzieć, przynajmniej według mnie. A dlaczego? Postaram się zaraz to wyjaśnić i przy okazji stwierdzić czy powyższa teza jest prawdziwa. Ogólnie rzecz biorąc, człowiek bez pieniędzy w dzisiejszym świecie nie przeżyje. Wszystko ma swoją cenę – lekarstwa, ubranie, mieszkanie, jedzenie. Często nawet...
Przydatność 85% Mniej znane pojęcia języka łowieckiego
Ambona - czatownia myśliwska na słupach lub drzewie. Anons - zawiadomienie myśliwego przez psa o znalezieniu zwierzyny. Badyle - nogi jelenia. Bałwanek - imitacja dzikiej kaczki, którą puszcza się na wodę w celu przywabienia kaczorów na wiosnę. Barłożyć - o dziku; zalegać w barłogu. Barłóg - legowisko dzika lub niedźwiedzia w czasie dziennego spoczynku. Basior -...
Przydatność 100% Recenzja książki "Coraz mniej milczenia"
?Coraz mniej milczenia? to książka autorstwa wspaniałej pisarki, która swoje dzieła kieruje szczególnie do młodzieży. Mówię tu oczywiście o zdobywczyni kilku prestiżowych, międzynarodowych nagród literackich- Marcie Fox. Wypromowaniem tej książki zajęło się wydawnictwo Siedmiogród. Po raz pierwszy na rynku polskim ukazała się w 2004r., a patronat nad nią objęli: radio...
Przydatność 65% Gdyby nie starożytni Grecy wszyscy mniej bylibyśmy ludźmi
Po przeczytaniu tematu pracy pierwszą myślą, która mi się nasunęła było stwierdzenie, że człowiek nie może być mniej człowiekiem. Jesteśmy w końcu cywilizowanym pokoleniem. Nieludzki wydaje mi się kanibalizm czy samotne życie z dala od techniki i innych ludzi powodujące zanik ludzkiej świadomości i zachowań. Analizując jednak podstawowe cechy populacji ludzkiej doceniłam...
0 odpowiada - 0 ogląda - 7 rozwiązań
0 0
sonar 30.6.2010 (17:49)
Obliczamy ilu uczniów jest w klasie I b
25% x 24 = 0,25 x 24 = 6
24 + 6 = 30
W klasie I b jest 30 uczniów
Będziemy traktować klasę I b jako 100% i policzymy jaki procent jej stanu tworzą uczniowie klasy Ia
Ib -> 30 uczniów = 100%
Ia -> 24 uczniów = x %
x= (24 * 100% ) : 30
(24 * 100% ) : 30 = 2400 : 30 = (skreślamy zera) = 240 : 3 = 80
Czyli uczniowie Ia stanowią 80% stanu klasy I b.
Obliczamy o ile to % mniej
100 % - 80 % = 20 %
W klasie I a jest o 20 % mniej uczniów niż w klasie Ib
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie