Treść zadania
Autor: misia11 Dodano: 7.6.2010 (16:51)
PILNE!!!
dom towarowy zakupil swetry po cenie 120 zł/szt. marza detaliczna wynosi 80 zł./szt. po sezonie dom towarowy obnizył cenę sprzedazy o 21% . Jka jest przyblizona kwota obnizki ceny swetra? nie ma wyjsć 158 zł jak by ktoś umiał rozwiazac i podać obliczenia prosze:)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
pitbulls 7.6.2010 (17:03)
Swetr przed obniżką kosztował 200 zł.
A więc : 0,21 * 200 = 158 zł.
Obliczam procent z liczby :)Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
w sklepie jest wykładzina dywanowa o dwóch szerokościach:2m i 2,5m w cenie Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Miluutka18 16.5.2010 (14:58) |
PILNE!!! dom towarowy zakupił swetry po cenie 120 z/szt. marża dedaliczna Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: misia11 4.6.2010 (16:18) |
POMOCY!!! swetry kosztuja 120 zl/szt. marza wynosi 80 zł./szt. cena po Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: misia11 8.6.2010 (14:24) |
W cenie 1 litra benzyny koszt wyprodukowania paliwa stanowi ok.40%, podatki Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: mycha30 29.10.2010 (17:37) |
za pewną kwotę można kupić 10.8 kg towaru w cenie po 805 zł za 1 kg. a) Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 27.11.2010 (13:57) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?
Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
Idiota 7.6.2010 (16:59)
100%-21%=79%
Marża jest zawsze taka sama, więc
79%x120+80=94,8+80=174,8zł
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie