Treść zadania
Autor: kacha25 Dodano: 2.6.2010 (18:02)
pomozcie mi napisac plan marketingowy na temat restauracji Lasagne AMD w Gdyni
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
referat na temat- kuchni dla starszych Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: marzena 25.4.2010 (19:25) |
PILNE jak by ktos mogł mi napisac kiedy netto i brutto i cena dedaliczna jest Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 9.5.2010 (16:29) |
Mam pytanie jak sieliczy od stu żeby ktos mogl mi napisac np.jakis przyklad Z Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 9.5.2010 (16:39) |
proszę pomozcie z tym zadaniem!!!! opisz na czym polega pozyskiwanie kapitału Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: punia123 3.11.2010 (20:24) |
Napisać przykładowy biznes plan Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: xxprincessexx 5.11.2010 (10:35) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Plan marketingowy
WSTĘP Plan marketingowy jest krótkim, szczegółowym i pisemnym planem, w którym przedstawiane są działania, jakie firma musi podjąć, aby osiągnąć założone obroty i cele marketingowe. Planowanie to jedna z najważniejszych funkcji zarządzania. Aby realizować misję przedsiębiorstwa oraz wypełniać postawione sobie cele musimy nasze działania opierać na mocnych...
Przydatność 70% Plan marketingowy
PLAN MARKETINGOWY – wykład Temat: ANALIZA SYTUACJI FIRMA = potencjał firmy wewnątrz + otoczenie zewnętrzne ( sfera ogólnogospodarcza, ogólno kulturowa, polityczno prawna, technologiczna, konkurencja) Analiza sytuacji jest procesem gromadzenia oraz przetwarzania zewnętrznych i wewnętrznych informacji, który daje okazję do identyfikacji...
Przydatność 70% Plan marketingowy
SPIS TREŚCI I. Streszczenie projektu przedsięwzięcia II. Charakterystyka firmy 1.Historia firmy 2.Ogólne cele i zasady działania firmy III. PLAN marketingowy 1.Streszczenie. 2.Analiza sytuacji wyjściowej 2.1. Rynek docelowy 2.2. Analiza otoczenia konkurencyjnego. 2.3. Źródła zakupu. 2.4. Charakterystyka makrootoczenia. 2.4.1. a) Otoczenie ekonomiczne....
Przydatność 50% Plan marketingowy
Wstęp: Rynek na którym zamierza działać spółka jest w fazie wzrostu. Konkurenci oferują produkty o wysokiej jakości jednak są to wyroby wytwarzane głównie za granicami naszego kraju, co znacznie zwiększa koszty tych przedsiębiorstw i produkty przez nich oferowane mają cenę dodatkowo powiększoną o koszty transportu, cła, magazynowania i dodatkowej robocizny. Z tych względów...
Przydatność 75% biznes plan restauracji Stokrotka
SPIS TREŚCI I. Streszczenie II. Charakterystyka ogólna przedsiębiorstwa 1. Dane spółki 2. Dane o właścicielach 3. Podstawowe cele działalności 4. Usługi III. Plan marketingowy 1. Podmioty działające w branży, w tym główni konkurenci. 2. Odbiorcy 3. Ceny oferowanych dóbr i usług 4. Dystrybucja 5. Promocja IV. Struktura organizacyjna i plan...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie