Treść zadania

thx3

jest to -->
nieswiadomi - nie piszemy razem bo ... itd.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    nie" piszemy łącznie z przymiotnikami w stopniu równym,
    np. niemiły, nieładny, niedobry,nieświadomy

Rozwiązania

  • userphoto

    nieswiadomi --> jacy?
    "nie" z przymiotnikami piszemy oddzielnie..

  • userphoto

    Nie z przymiotnikami piszemy odzielnie
    Przymiotnik odpowiada na pytania: jaki, jaka, jakie.
    Jaki - nie świadomy

  • userphoto

    "Nie" z przymiotnikami piszemy łącznie w stopniu równym, a tylko w stopniu wyższym i najwyższym piszemy oddzielnie. :*

  • adunia104

    Nieświadomi piszemy razom bo jest to przymiotnik w stopniu równym , a takie przymiotniki piszemy razem przykładem może być : niezdarny, niemądry

  • Scherley

    nie z czasownikemi piszemy razem.

Podobne materiały

Przydatność 50% Sowa puchacz

Puchacz Bubo bubo Systematyka Królestwo: Zwierząt Typ: Strunowce Klasa: Ptaki Rząd: Sowy Rodzina: Puszczykowate Rodzaj: Bubo Gatunek: Bubo Nazwa systematyczna Puchacz Bubo bubo L. Morfologia gatunku Puchacz jest pięknie ubarwionym ptakiem: na jasnobrązowych piórach ma ciemniejsze plamki i bardzo delikatne, poprzeczne...

Przydatność 75% Antygona czy Kreon? Uzasadnij wyższość racji jednego z bohaterów tragedii Sofoklesa.

W tragedii antycznej Sofoklesa Kreon i Antygona reprezentują sprzeczne w treści prawa: ziemskie oraz boskie. Są zarazem wyrazicielami równie ważnych racji poglądów na świat. Jednak zadajmy sobie pytanie - czy w sporze pomiędzy Antygoną i Kreonem padają argumenty, racje równej wartości, czy też oczywista jest wyższość moralna Antygony. Według mnie ważniejsze są uczucia i...

Przydatność 85% Uzasadnij konieczność ochrony języka polskiego. W argumentacji odwołaj się do dwóch przykładów z historii i jednego z obecnej rzeczywistości.

„Język polski stanowi podstawowy element narodowej tożsamości i jest dobrem narodowej kultury” tak zostało zapisane w ustawie o języku polskim. W mojej pracy, opierając się na historii i czasach obecnych, pragnę zwrócić uwagę na to, jak ważna jest dbałość o nasz język i jak wiele powinien dla nas znaczyć. Sądzę więc, iż konieczna jest ochrona języka polskiego. Na...

Przydatność 65% Sowa Uszata- biologia,ekologia i ochrona

WSTĘP „Kiedy po pogodnym dniu słońce chowa się pod horyzontem rzucając na niebo ostatnie różowe blaski, zbliża się chwila ciszy wieczornej. Ptaki zmęczone śpiewem i całodzienną krzątaniną skryły dziobki w nastroszone piórka i zasnęły, kwiaty zamknęły kielichy, a barwne motyle ze złożonymi skrzydełkami siedzą nieruchomo w zakamarkach kory lub zwisają z...

Przydatność 65% Zasady pisowni 'rz' i 'ż'

Rz piszemy, gdy w wyrazach wymienia się na r. Np.: rowerzysta - rower, na komputerze - komputer, dworzec - dworca. Rz piszemy w zakończeniach wyrazów: • arz • erz • mierz • mistrz Np. : bramkarz, pisarz, harcerz, rycerz, ciśnieniomierz, Sandomierz, burmistrz, zegarmistrz. Rz piszemy po spółgłoskach: b, p, d, t, g, k, ch, j, w Np. :...

0 odpowiada - 0 ogląda - 6 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji