Treść zadania

Alicja12

Scratch
Zad. 1
Dlaczego w programie na rysunku 3. (str. 30) wprowadzaną wartość przypisujemy najpierw zmiennej max?
(rysunek w załączniku)

Zad. 2
Dlaczego do ustawienia uczniów według wzrostu zastosowaliśmy metodę przez wybieranie?

Zad.3
Utwórz w języku Scratch program sumujący n liczb wprowadzanych z klawiatury. Utwórz trzy zmienne suma, liczba i n. Wprowadzane wartości do sumowania pamiętaj 2 zmiennej liczb.

Wskazówka: Aby obliczyć sumę n liczb, umieść w pętli powtórz n razy polecenie: ustaw suma na suma + liczba, co oznacza,, pod zmienną suma podstaw poprzednią wartość zmiennej suma zwiększoną o wartość kolejnej liczby". Na początku programu ustaw wartość zmiennej suma na 0, a wartość zmiennej n na liczbę wartości, które będzie sumować.

Załączniki do zadania

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zaloguj się lub załóź konto aby dodać komentarz.

Rozwiąż to zadanie i zarób nawet 12 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 8 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 55% Kartkówka z rysunku technicznego

1.Podaj wszystkie formaty arkuszy i ich wymiary. ............................................................................................ ............................................................................................ 3. Do czego stosowana jest linia punktowa i falista ............................................................................................ 4. Co...

Przydatność 60% Równanie okręgu : zad 7,5

zad 7,5 str 307 podręcznik do matematyki prosto do matury M. Antek, K. Belka, P. Grabowski zad 7,5 Sprawdź który z punktów należy do okręgu. zadanie zrobione, w załączniku :)

Przydatność 85% Arteterapia - zastosowanie rysunku w psychoterapii

ARTETERAPIA Zastosowanie rysunku w psychoterapii Obserwacja sposobu zachowania się dziecka, tego jak reaguje w różnych sytuacjach i w stosunku do innych ludzi, dostarcza cennych informacji o jego rozwoju umysłowym. Od chwili urodzenia dziecko gwałtownie rozwija swoje zdolności intelektualne. Rozwija...

Przydatność 50% Programy graficzne




Programy graficzne
--------------------------------------------------------------------------------

MrCOOL


Cyfrowe obrazy oglądamy codziennie w kolorowych pismach czy na plakatach. Nawet wtedy, gdy wyglądem przypominają fotografie, możemy być pewni, że zostały przetworzone przez komputer. Wszystko to dlatego, że oprogramowanie graficzne...

Przydatność 65% Programy anatywirusowe

Spis treści: Program antywirusowy Do najbardziej znanych programów antywirusowych należą: Wirus komputerowy Łata Robak komputerowy Przykłady robaków komputerowych: Program antywirusowy To program komputerowy, którego celem jest wykrywanie, zwalczanie, usuwanie i zabezpieczanie przed wirusami komputerowymi. Dobre antywirusy są wyposażone w dwa niezależnie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji