Treść zadania
Autor: ~alan Dodano: 25.5.2020 (16:53)
Poniższe zdania zawierają błędy. Popraw je i poradź dzieciom, co powinny były zrobić,
żeby uniknąć przykrego losu. Następnie odpowiedz na pytanie zamieszczone na dole strony.
Rozwiąż zadanie i zarób nawet 12 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 8 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne zadania
Różne rodzaje podmiotów.Zdania bezpodmiotowe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 12.4.2010 (21:59) |
Różne rodzaje podmiotów.Zdania bezpodmiotowe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 12.4.2010 (22:13) |
Ułuż dwa zdania z dowolnymi rzeczownikami zakończonymi w celowniku liczby Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: xangelaa 14.4.2010 (21:28) |
1. Jakie to zdania? Omów budowę tych zdań. Nazwij je i narysuj wykres.- Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: iwa646 15.4.2010 (13:25) |
Zdania złożone podrzędnie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Mikusiaq 16.4.2010 (16:46) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Jak pomagać dzieciom trzeciego świata?
„Jednego dnia w Szwecji ludność wyrzuca tyle żywności, ile wystarczyłoby aby wyżywić mieszkańców Afryki. W jaki sposób należy pomagać krajom biednym, aby nie spowodować ich trwałego uzależnienia od pomocy?” Na świecie znajduje się bardzo wiele krajów ubogich, których gospodarka nie jest w stanie zapewnić choć minimalnych warunków życiowych. Brakuje żywności,...
Przydatność 50% System edukacyjny nie pomaga dzieciom
Educational system never help to develop the individuality of children. It is generally believed that school is called ‘our second home’ because we spend there a great part of time during our life, It is also said that educational system never help to develop the individuality of children, Is it really true? Every school in our country have the same, permament Curriculum which...
Przydatność 65% Jak polepszyc efektywnosc nauki; kilka porad dotyczacych miejsca nauki?
W procesie nauki ważny jest nie tylko sposób, w jaki to robimy, ale też wiele czynników wewnętrznych, które mają wpływ na szybkość przyswajania. Jak wyeliminować niepożądane efekty obniżające koncentrację, omawialiśmy w jednym z wcześniejszych artykułów (Jak podnieść siłę koncentracji?) . Tym razem zajmiemy się organizacją miejsca nauki. Nieodpowiednie miejsce nauki,...
Przydatność 70% Zdania złożone
Zdania złożone Zdania współrzędne Zdania współrzędne łączne (spójniki: i, oraz, a, ani, to - to, tudzież) _______ _ _ _ _ _______ Zdania współrzędne rozłączne (spójniki: albo, czy, lub, bądź) ______<___>______ Zdania współrzędnie przeciwstawne (spójniki: ale, a, bez, jednak, zaś, natomiast, czyli, to jest) _____>____<_____ Zdania współrzędne...
Przydatność 60% Części zdania
CZĘŚCI ZDANIA- podmiot, orzeczenie, dopełnienie, przydawka i okolicznik. METRYCZKA ORZECZENIA Do czego służy ta część zdania? Wyraża czynność lub stan podmiotu. Jak szukać orzeczenia? Pytaj tak jak o czasownik: co robi? w jakim jest stanie? co się z nim dzieje? Przykłady orzeczeń: Ula odrobiła lekcje. Obraz wisi na ścianie. Wyróżnisz: -Orzeczenie czasownikowe,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania