Treść zadania

bratos16

Napisać program w javie, który generuje słowa, składające się z ustalonej liczby znaków, i zapisuje je do kolekcji. Słowa mają być generowane na kilka możliwych sposobów, w tym losowy, tak, że słowa mogą się powtarzać, w związku z czym w kolekcji, należy zapisać ilość powtórzeń.

Wśród algorytmów generowania słów, jeden niech generuje pseudolosowe ciągi znaków, inny niech używa permutacji (można stworzyć różne wersje permutacji, np. rekurencyjną i iteracyjną)

1. Procedury generowania słów umieścić w różnych wątkach.
2. Każdy fakt wygenerowania słowa ma być zarejestrowany, aby móc później porównać ilość wystąpień w kolekcji z liczbą wszystkich wygenerowanych ciągów. Porównanie tych liczb będzie testem poprawności napisanego kodu.
3. Należy kontrolować liczbę uruchomionych wątków.

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zaloguj się lub załóź konto aby dodać komentarz.

Rozwiąż zadanie i zarób nawet 16 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 12 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Liczby Pierwsze - program do wyszukiwania liczb pierwszych

Dokumentacja do programu Liczby Pierwsze v1.1 ***************************************** Program służy do wyszukiwania wszystkich liczb pierwszych w danym przedziale naturalnym (liczby całkowite od zera do nieskończoności). Obsługa programu jest banalna. Najpierw do obydwu pól wpisz dwie liczby naturalne (pierwsza mniejsza od drugiej) i naciśnij Sprawdź! Aby skopiować do...

Przydatność 50% Program wyświetlający liczby 1 na ukos

#include #include using namespace std; int tab[7][7]; int main() { int i,j; for (i=0; i<=6; i ) { for (j=0; j<=6; j ) { if (i==j) tab[i][j]=1; else if (i j==6) tab[i][j]=1; else tab[i][j]==0; } } for (i=0; i<7; i ) { for...

Przydatność 50% Sowa puchacz

Puchacz Bubo bubo Systematyka Królestwo: Zwierząt Typ: Strunowce Klasa: Ptaki Rząd: Sowy Rodzina: Puszczykowate Rodzaj: Bubo Gatunek: Bubo Nazwa systematyczna Puchacz Bubo bubo L. Morfologia gatunku Puchacz jest pięknie ubarwionym ptakiem: na jasnobrązowych piórach ma ciemniejsze plamki i bardzo delikatne, poprzeczne...

Przydatność 50% Liczby

1. Liczby rzeczywiste – wszystkie liczby , które odpowiadają punktom na osi liczbowej. 2. Liczby wymierne – liczby dające przedstawić się za pomocą ułamka p/q , gdzie p jest dowolną liczbą całkowitą, a q jest dowolną liczbą naturalną ( np. 1/7, 3 ½,- 32/5 , 0, -2,6 , 5 (3), 3. Liczby niewymierne – liczby nie dające się zapisać w postaci ułamka zwykłego ( np. 3, 5,...

Przydatność 50% Liczby

Liczby pierwsze Liczbę naturalną, która ma dokładnie dwa dzielniki, nazywamy liczbą pierwsza. Liczb pierwszych jest nieskończenie wiele. Znajdowanie ich nie jest jednak łatwe. Od pewnego czasu używa się do tego komputerów. Największa znana dziś liczba pierwsza została odkryta w lipcu 2001 roku przez Michaela Camerona i George'a Woltmana ma postać 213466917-1. Ma ona aż 4...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji