Treść zadania

krolik1337

Klasa 8 WSiP Matematyka

Proszę o rozwiązanie zadania, 25 i 26 zadanie.

Z góry dzięki!

Załączniki do zadania

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zaloguj się lub załóź konto aby dodać komentarz.

  • Sora za odwrócone zdjęcie,

Rozwiąż to zadanie i zarób nawet 12 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 8 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.

Rozwiązania

Podobne zadania

Edytka8 2 zadania tekstowe - Czas . Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: Edytka8 7.4.2010 (14:26)
Edytka8 2 zadania tekstowe - obliczanie Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 4 rozwiązania autor: Edytka8 7.4.2010 (19:38)
ziomek-pol294 6 klasa obwódostrosłupa na środę Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: ziomek-pol294 12.4.2010 (08:17)
Piesek_228 Matematyka klasa 6 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Piesek_228 12.4.2010 (17:18)
Piesek_228 Matematyka klasa 6 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: Piesek_228 14.4.2010 (16:04)

Podobne materiały

Przydatność 75% Zbigniew Szawarski– „Rozmowy o etyce”.WSiP Warszawa 1987 - recenzja

Zbigniew Szawarski – „Rozmowy o etyce”. Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Warszawa 1987r. „Rozmowy o etyce” Zbigniewa Szawarskiego to interesujący zbiór felietonów publikowanych w latach osiemdziesiątych, głównie na łamach „Wychowania Obywatelskiego”. Autor systematyzując je i zbierając w książkową całość postawił sobie trzy cele. Po pierwsze,...

Przydatność 50% Chemia - Roztwory (Roztowry, Stężenia, itp.) - Na podstawie WSiP, rozdział: 3

1. Roztwory (mieszaniny optycznie jednorodne) są to układy wieloskładnikowe. Każdy roztwór składa się z rozpuszczalnika, czyli fazy rozpraszającej, oraz przynajmniej jednej substancji rozpuszczonej, czyli fazy rozproszonej. 2. Podział roztworów: I. właściwe (rzeczywiste): średnica cząsteczek fazy rozproszonej nie przekracza 1 nm; koloidalne (zole): średnica cząsteczek fazy...

Przydatność 55% Klasa szkolna

Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...

Przydatność 50% Reakcje chemiczne - I klasa

Reakcje egzotermiczne: 2Mg + O2 = 2MgO CH4 + 2O2 ® CO2 + 2H2O Zn + 2HCl ® ZnCl2 + H2 Fe + 2HNO3 ® Fe(NO3)2 + H2 2NaOH + H2SO4 ® Na2SO4 + H2O KOH + HNO3 ® KNO3 + H2O Reakcje endotermiczne: 2HgO ® 2Hg + O2 Cu(OH)2 ® CuO + H2O N2 + O2 ® 2NO 2% produktu przy 2000C H2 + J2 ® 2HJ CaCO3 ® CaO +CO2 NH4 HCO3 ® NH3 + CO2 + H2O wodorowęglan...

Przydatność 55% SCIAGA 4 KLASA

POST.KONF.W.TEHERANIE 1.12.1943 OD 28 LISTOPADA CHURCHIL PRÓBOWAŁ PRZEFORSOWAC KONCEPCJE UDERZENIA NA BAŁKANY W KIERUNKU PÓŁNO. USTALONO ŻE DZIAŁANIA ZOSTANA ROZPOCZETE OD MAJA1944.DO PL MIAŁY BYĆ PRZYŁĄCZONE PRUSY WSCH.WIĘKSZY DOSTEP DO MORZA. W TEH.USTALONO NIEFORMALNY PODZIAL EUROPY NA STREFE WPŁYWÓW.STALINOWI POZOSTAWIONO WOLNĄ REKE W PL RUMUNI BULGARI NA WEGRZECH ORAZ W...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji