Rozwiąż to zadanie i zarób nawet 14 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 10 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne zadania
Funkcje zadanie Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: pepik535 15.4.2010 (18:41) |
funkcje kwadratowe Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: asiula911 16.4.2010 (17:03) |
funkcje . Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: kasztanek17 17.4.2010 (16:36) |
funkcje Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: kamcia07-15 18.4.2010 (20:37) |
Funkcje liniowe Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: okti1002 21.4.2010 (13:27) |
Podobne materiały
Przydatność 100% słówka cd.
actor - aktor afternoon - popołudnie arrive - przybywać baker - piekarz because - ponieważ bread - chleb but - ale car - samochód catch - łapać certainly - na pewno come - pochodzić cost - kosztować drive - kierować evening - wieczór fly - latać ootball - piłka nożna fortunately - szczęśliwy go - jeździć, chodzić hairdresser - fryzjer half - połowa...
Przydatność 75% Zarządzanie logistyczne cd
tresc w załączniku
Przydatność 50% Budowa płyty CD
Dysk CD jest cienkim nośnikiem powleczonym optyczną warstwą poliwęglanów z milionami mikroskopijnych wgłębień odciśniętych i układających się w kształt spirali rozciągającej się do zewnątrz nośnika. Generalnie, CD-R składa się z czterech warstw: warstwy nośnej z poliwęglanu (plastikowa tarcza), warstwy barwnej (Dye, topi się podczas zapisu), złotej lub aluminiowej...
Przydatność 85% Wiedza o pozytywizmie - cd.
HASŁA I ZAŁOŻENIA POZYTYWIZMU POZYTYWIZM – termin ten wprowadził Auguste Comte. Termin ten określa antyromantyczną postawę światopoglądową opierającą się na zaufaniu do rozumu i na potrzebie użyteczności ludzkich działań. a. SCJENTYZM – postawa zaufania do nauki, przede wszystkim do nauk przyrodniczych i socjologii; b. EMPIRYZM – poznawanie świata za pomocą...
Przydatność 65% Reklamacja o sprzęcie CD
Dear Sir I am writing to express their dissatisfaction with the CD player that bought two weeks ago in the Mall, when I was on holiday in New York City. I model XDE250, because it has a built-in speaker in addition always wanted it to be, the seller has given me, that this is one of the best available models. Now it is hard to believe considering that I have a few problems with this player:...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
antekL1 3.1.2019 (06:50)
[ Oznaczenie: ^2 czytaj proszę jako "do kwadratu" ]
Zadanie 5.
W obu przykładach ważne jest, aby sprawdzić, czy min/max funkcji nie leży przypadkiem wewnątrz podanego przedziału. Jeśli funkcja kwadratowa podana jest w postaci:
f(x) = ax^2 + bx + c
to min/max jest w punkcie x = - b / (2a).
(a)
Wierzchołek paraboli x_min = - 2 / ( -3 * 2) = 1/3 leży POZA <-2; 0>
Wobec tego funkcja osiąga największe i najmniejsze wartości na końcach podanego przedziału, bo jest w nim monotoniczna (nie ma ekstremum)
f(-2) = 2 * (-2)^2 - 3 * (-2) + 4 = 18 <----- największa wartość
f(0) = 2 * 0^2 - 3 * 0 + 3 = 4 <---------- najmniejsza wartość.
-------------------
(b)
Min/max jest w punkcie: x = -4 / [2 * (-1) ] = 2
Ten punkt leży wewnątrz podanego przedziału i jest to maksimum. Liczymy:
f(2) = - 2^2 + 4*2 - 5 = - 1 <----------- największa wartość
Na końcach przedziału:
f(-1) = - (-1)^2 + 4 * (-1) - 5 = -10 <-------- najmniejsza wartość
f(3) = - 3^2 + 4 * 3 - 5 = - 2
============================================
Zadanie 6.
(a) Zmieniamy po prostu znaki: g(x) = 5x^2 + x - 3
(b) Podstawiamy -x w miejsce x.
g(x) = -5 (-x)^2 - (-x) + 3 = - 5x^2 + x + 3
(c) Podstawiamy x - 2 w miejsce x
g(x) = -5 (x - 2)^2 - (x - 2) + 3 ; wymnażamy nawiasy
g(x) = (-5x^2 + 20x - 20) - x + 2 + 3 ; upraszczamy
g(x) = -5x^2 + 19x - 15
(d) Dodajemy 7 do f(x). g(x) = -5x^2 - x + 10
============================================
W razie pytań pisz proszę na priv.
Szczęśliwego roku 2019 !
Dodaj komentarz - Zgłoś nadużycie