Rozwiąż zadanie i zarób nawet 14 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 10 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne zadania
Napisz podanie z prosba do nauczyciela od historii , aby przeprowadził Przedmiot: Historia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: madziunia09999 28.3.2010 (18:09) |
Help z historii Przedmiot: Historia / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Kinia 18.4.2010 (20:50) |
Z historii :) na czwartek Przedmiot: Historia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Oolenka1232 20.4.2010 (19:09) |
Czym sa źródła historyczne dla badaczy historii ? Proszę o zwięzła Przedmiot: Historia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 5.9.2010 (13:12) |
dlaczego uczymy się historii? Przedmiot: Historia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kamilcio2328 7.9.2010 (17:14) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Zeszyt artystyczny
od średniowiecza do XX wieku - sktót
Przydatność 50% Zeszyt Lektur - streszczenie 10 lektur.
Oto 10 streszczeń, które mogą się wam przydać. Pozdrawiam :) Prace w załącznikach.
Przydatność 50% Zeszyt należy szanować, nie należy wyrywać...
Zeszyt należy szanować, nie należy wyrywać z niego kartek, nie należy także wycinać niepozytywnych ocen np.: za zachowanie, za odpowiedź..W zeszycie należy pisać starannie, nie należy w nim pisać bzdur, czy rysować.Nie należy w nim pisać, lub rysować po okładce.Okładkę zeszytu należałoby obłożyć.W zeszycie należałoby pisać jednym kolorem, rysować...
Przydatność 55% Po lekcje 1-8 z wydawnictwa operon- zeszyt
Temat nr 1 1.Zagrożenia naturalne i ich charakterystyka: Trzęsienie ziemi, naturalny, krótki i gwałtowny wstrząs (lub ich seria) gruntu, powstały pod powierzchnią Ziemi (ognisko trzęsienia ziemi) i rozchodzący się w postaci fal sejsmicznych od ośrodka - epicentrum, znajdującego się na powierzchni, gdzie drgania są najsilniejsze. W zależności od siły obserwuje się...
Przydatność 65% Trochę historii
TROCHĘ HISTORII… Dawno, dawno temu po drogach szusowały dorożki, powozy i bryczki. Potem Leonardo da Vinci wyprzedził swoją epokę, projektując i konstruując pojazd napędzany sprężyną, a matematyk Simon Stevin 1600 roku prowadził żaglówkę, tyle że na kołach i po drogach, a nie wodach. Przez kolejne dziesięciolecia inżynierowie eksperymentowali, poszukując nowych...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania