Treść zadania
Autor: leonka Dodano: 5.11.2018 (18:44)
Programowanie obiektowe. Proszę o pomoc :
napisać klasę reprezentującą dowolną Rosline opisaną przez kolor przekazywany w konstruktorze . napisać klasę pochodną Owoc które w konstruktorze przyjmuje cenę za kilogram. napisać metodę Kup, która przyjmuje parametr liczba kilogramów w ten sposób aby możliwe było wywołanie :
Roślina rj= new Owoc(15, ,,czerwony'); // 15 ziko za kilogram/ kolor czerwony
double doZaplaty = rj.Kup(0,5); // zwraca cenę 0,5 kg owocu
Rozwiąż to zadanie i zarób nawet 16 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 12 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne zadania
programowanie w języku pascal Przedmiot: Informatyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: Kasiula89 9.4.2010 (10:17) |
zrób strone html maja znalesc sie na niej balony zabawki . prosze o pomoc ! Przedmiot: Informatyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: Prezes 18.2.2011 (19:51) |
prosze o pomoc Przedmiot: Informatyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: kolobrzezanka 1.5.2011 (20:52) |
Potrzebna mi pomoc w zrobieniu 1 i 2 zadania z Excela. ;) Przedmiot: Informatyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: sasha11 30.11.2013 (14:31) |
Potrzebna mi pomoc w zrobieniu 4 i 6 zadania z Excela. ;) Przedmiot: Informatyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: sasha11 30.11.2013 (14:32) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Programowanie obiektowe w C++
PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE Klasa jest typem danych, będącym czymś w rodzaju struktury rozbudowanej o funkcje składowe. Obiektem nazywamy konkretny egzemplarz danej klasy. W skład klasy wchodzą: dane (zmienne) składowe, funkcje składowe (metody), w tym konstruktory i destruktory. Klasę deklaruje się przy użyciu słowa kluczowego class, np: class Nazwaklasy;. W dobrym stylu jest...
Przydatność 50% Wykłady -programowanie obiektowe
wyklady w zalacznikach
Przydatność 50% Programowanie
Algorytm-uporządkowany i uściślony sposób rozwiązywania danego problemu zawierający szczegółowy opis wykonywanych czynności. *Najważniejsze cechy algorytmu: Poprawność -algorytm powinien zwracać prawidłowe wyniki dla każdego zestawu poprawnych danych. Skończoność –rozwiązanie zadania musi być możliwe dla dowolnego zestawu danych w skończonej liczbie kroków...
Przydatność 50% Analiza i projektowanie obiektowe
Gotowa ściąga na egzamin. Przykładowa rozpiska na zajęcia z analiz z naszego programiku.
Przydatność 50% Programowanie (Pascal)
Programowanie
· algorytm
· język programowania – zbiór słów wyrażających algorytm
· program – algorytm przedstawiony za pomocą języka programowania
· programowanie – sztuka pisania programów
· programista/programistka – artysta/artystka
Języki programowania:
a) symboliczne (asemblery) (0001010011101…)
b) wysokiego poziomu...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
antekL1 7.11.2018 (21:16)
Program (wraz z testem) jest w załączniku.
Przenazywaj proszę "main.txt" na "main.cpp", bo ta strona nie chce brać plików z rozszerzeniem CPP. Kompilowałem pod Dev C++ - nie ma błędów.
Program robi mniej - więcej to, co było w zadaniu.
Zwróć uwagę, że zmienna "gruszka" deklarowana jest jako wskaźnik :)
To tak dla zabawy i aby użyć składni podanej w zadaniu.
Podobnie dla zabawy jest wprowadzony "pusty" konstruktor nieznanego owocu.
Reszta jest w komentarzach w tekście programu.
Program działa w okienku terminala DOS, watro go trochę wydłużyć.
Aby zakończyć program wpisz "s" i naciśnij ENTER, albo po prostu CTRL/C
- nie bawiłem się w "ekstra" sposoby zakończenia.
W razie pytań pisz proszę na priv.
Załączniki
Dodaj komentarz - Zgłoś nadużycie