Treść zadania
Autor: Paulina_Ksiezniczka Dodano: 21.4.2018 (15:05)
Opisz w minimum 4 zdaniach swoje doświadczenia komunikacyjne.
Rozwiąż zadanie i zarób nawet 14 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 10 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne zadania
proszę o pomoc;( opisz tragizm wybranego bohatera z dramatu antycznego i Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Kate15 21.4.2010 (17:41) |
Wypisz i opisz wszystkie rodziny występujące w "Lalce" Bolesława Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: losikowa 26.4.2010 (16:46) |
Wypisz i opisz wszystkie rodziny występujące w "Lalce" Bolesława Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: losikowa 26.4.2010 (16:46) |
Wypisz i opisz wszystkie rodziny występujące w Lalce Bolesława Prusa. Np Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: losikowa 26.4.2010 (16:53) |
Napisz pracę na minimum 250 słów, na temat: Czy współczesny świat Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Greg01 22.5.2010 (17:04) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Bariery komunikacyjne
Bariery komunikacyjne to wszystko to, co zakłóca efektywne porozumienie pomiędzy nadawcą a odbiorcą komunikatu. Mogą wynikać zarówno z błędów popełnionych przez jedną jak i drugą stronę w komunikacji. Możemy wyróżnić dwie grupy barier komunikacyjnych: 1. Oparte na charakterze fizycznym i psychologicznym: - Różnice kulturowe- nieznajomość kultury, obyczajów, tradycji czy...
Przydatność 85% Kurs - minimum sanitarne.
1. Drobnoustroje a) Bakterie b) Wirusy c) Pleśnie 2. Drobnoustroje a) chorobotwórcze – dają objawy chorobowe b) niechorobotwórcze c) tlenowe d) beztlenowe (fakulatatywne, obligatoryjne) Bakterie – pojedyncze komórki o średnicy 0,4 – 1µm. o różnych kształtach (ziarenkowce, pałeczki, laseczki, przecinkowce i śrubowce), które mogą się łączyć, tworząc...
Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych
1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...
Przydatność 75% Komunikacyjne kompetencje i umiejętności nauczania.
Sztuka słuchania- pseudosłuchanie; słyszenie a słuchanie. Gdyby ludzie zechcieli się wzajemnie słuchać... świat na pewno byłby lepszy. Większość z nas uwielbia przemawiać, perswadować, perorować, opowiadać. Każdy chce być wysłuchany, a tym samym być ważny i mądry. Wszyscy przeszliśmy solidną tresurę w mówieniu. W szkole przez długie lata uczono nas formułować...
Przydatność 70% Klasyczny liberalizm i koncepcja państwa "minimum"
Ekonomiści klasyczni, a w szczególności Ricardo i Smith popierali prywatną inicjatywę, przedsiębiorczość i osobiste interesy jednostek. Zdawali sobie jednak sprawę, że swobodna działalność przedsiębiorczych jednostek nie gwarantuje pełnej harmonii i ich interesów z interesem ogółu. Zgodność tych interesów zapewnia wg nich „niewidzialna ręka” rynku, czyli samoczynnie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania