Treść zadania
Autor: ~krzykowska Dodano: 27.1.2018 (16:20)
1. wykaż integracyjny i interdyscyplinarny charakter pedagogiki
2. Scharakteryzuj szkole jako środowisko wychowawcze. Wskaż różne formy stosowania w niej przymusu. W czym upatrujesz ich źródeł?
3. dlaczego pedagogika swobodna staje się popularniejsza od tradycyjnej i 5 założeń
Rozwiąż zadanie i zarób nawet 16 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 12 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne materiały
Przydatność 65% Proces integracyjny w Europie po II wojnie światowej.
Idea zjednoczonej Europy pojawiała się od wieków w koncepcjach filozofów i programach polityków. I choć w epoce nowożytnej zwyciężyła koncepcja rozwoju państw narodowych to politycy wysuwali co jakiś czas propozycje zjednoczeniowe. Wyniki II wojny światowej - ogromne zniszczenie kontynentu i utrata hegemonii politycznej i ekonomicznej na rzecz dwóch nowo powstałych...
Przydatność 70% Osobowy charakter, charakter kapitałowy
Osobowy charakter spółki przejawia się tym, że decydujące znaczenie dla je funkcjonowania mają wspólnicy, ich kwalifikacje i wykonywana przez nich praca. Za ewentualne zobowiązania spółki osobowej wspólnicy odpowiadają całym swoim majątkiem; tak więc własność osobista i współwłasność w spółce osobowej nie są oddzielone. W sytuacji upadłości spółki osobowej jej...
Przydatność 100% Nasz charakter.
Na świecie jest bardzo dużo ludzi, każdy z nas jest inny i ma inny charakter. Jednak takie same czynniki kształtują nas i powodują naszą odmienność. Szkoła, dom, rodzina- jest ich dużo jednak uważam, że najważniejszy wpływ wywiera na nas dom rodzinny. Istnieją różne rodziny tzw. dobre i złe. Większość ludzi dzieli na takie podgrupy szczególnie wtedy kiedy chodzi o...
Przydatność 75% Dydaktyczny charakter bajek Krasickiego
Bajki Krasickiego są dla niego tym, czym dla Kochanowskiego fraszki. Mają one charakter dydaktyczny. Krasicki wyśmiewa ludzkie wady: głupotę i pychę. Służą mu do tego maski, czyli zwierzęta, pod których postaciami kryją się różne postawy ludzkie. Swój program artystyczny przedstawił w bajce pt. "Wstęp do bajek". Bajki nie należy traktować serio, czerpie ona...
Przydatność 65% Dydaktyczny charakter literatury Oświecenia.
Oświecenie – przesiąknięta utylitaryzmem i zaangażowaniem ludzi w nauczanie niższych warstw społecznych epoka różni się wyraźnie od niedawno panującego baroku. Do głosu zaczyna dochodzić rozum i poznawanie świata . Panuje przekonanie , że wszystko można wyjaśnić w logiczny sposób . Teorie racjonalistów i empirystów zdecydowanie odrzucają istnienie jakichkolwiek...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania