Rozwiąż zadanie i zarób nawet 12 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 8 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne zadania
Rozwin zadania.Dopisz po jednym okresleniu podmiotu i po dwa okreslenia Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: gosia 6.4.2010 (16:42) |
podaj kilka cech charakteru glownego bohatera ksiązki pt. "Robinson Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: doma97 13.4.2010 (16:28) |
Zadania związane z orzeczeniami czasownikowymi i imiennymi Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: PatiSkywalker 26.4.2010 (17:27) |
Proszę o szybkie rozwiązanie zadania. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Tenczowalala 26.4.2010 (20:50) |
Proszę o szybkie rozwiązanie zadania. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Tenczowalala 28.4.2010 (20:19) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Dziedziczność cech
Dziedziczenie cech zależy od określonej sekwencji nukleotydów w DNA . Istnieje dużo czynników tzw. Mutagenów , które uszkadzają nici DNA . Do tych czynników należą : promieniowanie i związki chemiczne . Działanie mutagenów zwiększa częstość zachodzenia Mutacji . Mutacja może dotyczyć genu lub całego chromosomu , a wówczas polega na zmianie jego struktury lub całego...
Przydatność 50% Dziedziczenie cech
Każda komórka (każdy organizm) ma cechy, które dziedziczy po komórce macierzystej (organizmie macierzystym). Jeśli organizm powstał w wyniku rozmnażania bezpłciowego, to dziedziczy te same cechy, jakie miał osobnik rodzicielski. Jeśli zaś powstał w wyniku rozmnażania płciowego, to dziedziczy cechy obojga rodziców. Potomstwo może różnić się od siebie i od swoich rodziców,...
Przydatność 60% Ocenianie zadania rozszerzonej odpowiedzi z historii oparto na koncepcji tzw. Poziomów.
Ocenianie zadania rozszerzonej odpowiedzi z historii oparto na koncepcji tzw. Poziomów. Wyodrębniono cztery poziomy: • Poziom I – zdający przedstawił niektóre fakty i pojęcia związane z postawionym problemem; umieścił wydarzenia odpowiednio w czasie i przestrzeni (na tym poziomie oczekuje się od zdającego podstawowych dla zrozumienia tematu faktów i związków pomiędzy...
Przydatność 85% Porównanie cech kręgowców
Praca w załączniku!
Przydatność 50% Pytania - odpowiedzi
3. Postanowienia konferencji wersalskiej w sprawie granic Polskich. Sprzymierzeni spierali się o przynależność Warmii i Mazur, które pozostały niemieckie, o Gdańsk, któremu nadano status wolnego miasta, oraz o Górny Śląsk. Aby zapewnić Polsce dostęp do morza przyznano jej Pomorze Gdańskie, przycinając terytorium Niemiec i tworząc tak zwany korytarz. Na granicy południowej...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania