Treść zadania
Autor: ~Cyman Dodano: 4.12.2017 (10:22)
Połącz początkowe i końcowe fragmenty zdań zgodnie z treścią rymowanki In a dark dark house
Rozwiąż zadanie i zarób nawet 12 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 8 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne zadania
Z podanych wyrazów ułóż pytania . Następnie dopisz zgodnie z prawdż Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: scania 26.10.2012 (17:22) |
Podobne materiały
Przydatność 80% Diagnoza rodziny zgodnie z teorią Minuchina.
Dane ogólne o rodzinie badanej. Rodzina składa się z trzech osób ? Lestera Burnhama, jego żony - Carolyn oraz ich córki ? Jane. Państwo Burnham stanowią rodzinę od ponad dwudziestu lat. Córka ma lat kilkanaście. Badany pracuje w agencji reklamowej od czternastu lat. Jego żona zajmuje się sprzedażą nieruchomości. Córka uczęszcza do szkoły. Mieszkają w jednorodzinnym domu na...
Przydatność 60% Postawa społeczeństwa polskiego na pod koniec XIX i na pocz XX w.
Plan pracy: 1. Wstęp. Przedstawienie sytuacji na ziemiach polskich. 2. Rozwinięcie. Stosunek społeczeństwa na ziemiach polskich (1864-1914): a) zaboru austriackiego: walka o autonomię, sytuacja i stosunek Polaków; b) zaboru pruskiego: walka z Kościołem i germanizacja, Kulturkampf, po zakończeniu „walki o kulturę”; c) zaboru rosyjskiego likwidacja odrębności...
Przydatność 50% Ruch robotniczy na ziemiach polskich w II połowie XIX w. i na pocz. XX wieku
Ruch robotniczy w Polsce na przełomie XIX i XX w. Powstanie w XIX w. klasy robotniczej było naturalną konsekwencją rozpoczętej w poł XVIII w. w Anglii i Walii rewolucji przemysłowej, która z kolei była możliwa dzięki zapoczątkowanej pod kon. XVI i w XVII w. przez Galileusza, Keplera i Newtona rewolucji naukowej. Oddzielenie rozumu od wiary i przejście do naukowego opisu...
Przydatność 85% Projekt współpracy rodziny – szkoły lokalnego środowiska zgodnie z modelem J. L. Epstein.
Środowiska społeczne, które wywierają znaczący wpływ na edukację dziecka. Rodzina, szkoła i lokalna społeczność krzyżują swoje oddziaływania w obszarze, jaki zakreśla rozwijający się uczeń. Więzi pomiędzy nimi mogą stanowić zarazem ograniczającą, lepką pajęczynę, wygodny hamak, czy wynoszącą poza ów układ, sprężystą trampolinę....
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania