Treść zadania
Autor: Dalton02 Dodano: 15.3.2017 (18:24)
Proszę o rozwiązanie zadań podanych w załączniku Autor edytował treść zadania 16.3.2017 (18:49), dodano prosze o
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: basia0501 30.3.2010 (21:19) |
Oblicz wysokość trójkąta równoramiennego o podanych długościach boków Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: daria0024 11.4.2010 (15:11) |
z podanych niżej wzorów wyznacz a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: gabriela351 22.4.2010 (16:36) |
Które z podanych liczb 7,0,-2,-7,2,5 spełniają Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: agatkarudki 26.5.2010 (19:12) |
Zredukuj wyrazy podobne i oblicz wartości podanych sum algebraicznych. dla x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: werakonie 26.8.2010 (19:20) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.
Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....
Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...
Przydatność 80% Różne oblicza heroizmu. Na podstawie podanych fragmentów „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej wyjaśnij symbolikę dwóch mogił.
W powieści „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej ścierają się poglądy przedstawicieli odchodzącego już romantyzmu i nadchodzącego romantyzmu. Jak to zazwyczaj bywa w historii, jest to także konflikt pokoleń, młodych widzących swoją przyszłość w ideach walki o ojczyznę poprzez ciężką pracę, oraz starych, którzy za młodu walczyli o ojczyznę w sposób, w jaki czynili to...
Przydatność 85% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „ Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
W twórczości wielu artystów można się dopatrywać nawiązań do rzeczywistości, najbardziej jest to widoczne na przykładzie bohaterów ich dzieł. Postacie te w wielu przypadkach są realną, bądź też zniekształconą formą przenoszenia przez artystów codzienności na papier. Wiele prawd o człowieku i jego otoczeniu zostało ukazane, poprzez skoncentrowanie ich, w fikcyjnej...
Przydatność 75% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach „Kandyda” Woltera i „Nowego wspaniałego świata” Aldousa Huxleya.
Człowiek zawsze marzył o stworzeniu idealnego świata bez cierpienia, chorób, wojen, śmierci. Wszyscy ludzie byliby równi i szczęśliwi. Niestety taki stan nie jest możliwy. Rasa ludzka ma wiele wad, w tym najgorszą – egoizm. Jeśli dopełnić to chciwością i żądzą władzy widzimy powód dlaczego nie można było wprowadzić w życie „Utopii” Tomasza Morusa. Idealne światy...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
sonar 15.3.2017 (20:26)
zad 1.
a)
a^2 + 3
b)
wzrost Ani --> p + 3cm
c)
ilość wody w zbiorniku --> 20 l + 3k
zad 2.
a)
5a + 7b ---> dla a = - 4, b = 3
5*(-4) + 7 * 3= - 20 + 21 = 1
b)
-5m^2 - 9n ---> dla m = -4 , n = -1
-5(-4)^2 - 9(-1) = -5*16 + 9 = - 80 + 9= - 71
zad 3.
a)
9 - 4a + 6b+ 7a- 6 - a=
= -4a + 7a - a + 6b + 9- 6=
= 2a + 6b - 3
b)
4a + (3a - 7) =
= 4a + 3a - 7 =
= 7a - 7= (po wyłączeniu przed nawias wspólnego czynnika)
=7(a -1)
c)
5a - (3a + 6)=
= 5a - 3a - 6=
= 2a - 6 = (po wyłączeniu przed nawias wspólnego czynnika)
= 2(a -3)
d)
(-2x + 7) + (3x - 6)=
=- 2x + 7 + 3x - 6=
= -2x + 3x + 7 - 6=
= x + 1
e)
(9a - 2b) - (- 3a + 2b) =
= 9a - 2b + 3a - 2b=
= 9a + 3a - 2b - 2b=
= 12a -4b = (po wyłączeniu przed nawias wspólnego czynnika)
= 4(3a - b)
f)
3(2p - 4) + 4 - 2p/2=
= 6p - 12 + 2 - p=
=6p - p -12 + 2=
= 5p - 10 = (po wyłączeniu przed nawias wspólnego czynnika)
= 5(p -2)
g)
8(2x-3) -4(2x-1) =
= 16x - 24 -8x + 4=
= 16x - 8x - 24 + 4=
= 8x - 20 = (po wyłączeniu przed nawias wspólnego czynnika)
= 4(2x - 5)
zad 4.
4p(5 + 3p) + 3p(6 - 4p) =
= 20p + 12p^2 + 18p - 12p^2=
= 12p^2 - 12p^2 + 20p + 18p=
= 38p
dla p = 3
= 38 * 3=
= 114
zad 5.
a)
15ab + 20 a = 5a(3b + 4)
b)
8x^2 - 16x = 8x(x - 2)
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Dalton02 16.3.2017 (18:50)
dziękuję :)