Treść zadania
Autor: ~ukasz Dodano: 3.6.2016 (12:48)
Z klawiatury wczytywane są 3 liczby rzeczywiste. Napisz algorytm i zaimplementuj w Pascalu, który pozwalałby na znalezienie liczby największej / najmniejszej.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
potrzebuje rozwiazania tych zadan z programowania w jezyku C: 1) napisz Przedmiot: Informatyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: sylwusia3107 24.10.2010 (16:00) |
Napisz program, który będzie wczytywał z klawiatury ciąg liczb całkowitych Przedmiot: Informatyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: 123lw 5.12.2010 (17:52) |
Napisz program w pascalu lub c ++ Przedmiot: Informatyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: fazx 9.12.2010 (17:01) |
Mając dane: x(t)=a(t-sint) y(t)=a(1-cost) a>o liczby od 0 do 2pi krok Przedmiot: Informatyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: platon 12.1.2011 (21:46) |
NAPISZ PROGRAM, KTÓRY REALIZUJE NASTĘPUJĄCE ZADANIE: 1. Znajduje Przedmiot: Informatyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: Bialy857 22.1.2011 (15:48) |
Podobne materiały
Przydatność 80% Funkce klawiatury
1. Esc - Jest to jeden z klawiszy funkcyjnych i służy do rezygnacji z wykonania polecenia 2. F1 - Jest to jeden z klawiszy funkcyjnych służący do wywoływania Pomocy w Systemie Windows , a także w Nortonie Commanderze ( Nc ) 3. F2 - Jeden z klawiszy funkcyjnych, który służy np. do zmiany nazwy danej ikony w Systemie Windows , a w Nortonie Commanderze do wywoływania menu...
Przydatność 50% Liczby
1. Liczby rzeczywiste – wszystkie liczby , które odpowiadają punktom na osi liczbowej. 2. Liczby wymierne – liczby dające przedstawić się za pomocą ułamka p/q , gdzie p jest dowolną liczbą całkowitą, a q jest dowolną liczbą naturalną ( np. 1/7, 3 ½,- 32/5 , 0, -2,6 , 5 (3), 3. Liczby niewymierne – liczby nie dające się zapisać w postaci ułamka zwykłego ( np. 3, 5,...
Przydatność 50% Liczby
Liczby pierwsze Liczbę naturalną, która ma dokładnie dwa dzielniki, nazywamy liczbą pierwsza. Liczb pierwszych jest nieskończenie wiele. Znajdowanie ich nie jest jednak łatwe. Od pewnego czasu używa się do tego komputerów. Największa znana dziś liczba pierwsza została odkryta w lipcu 2001 roku przez Michaela Camerona i George'a Woltmana ma postać 213466917-1. Ma ona aż 4...
Przydatność 70% Algorytm huffmana
algorytm huffmana rozpisany dokladnie krok po kroku na przykladzie 6 liter sa rydunki drzew wszystko dokladnie ;)
Przydatność 70% Liczby zaprzyjaźnione
Są to dwie takie liczby naturalne M i N, z których każda jest sumą podzielników właściwych drugiej(przez podzielnik właściwy danej liczby rozumiemy każdy podzielnik mniejszy od tej liczby). Pierwszą parę takich liczb, którą podał jeszcze Pitagoras, stanowią liczby 220 i 284, ponieważ dzielnikami właściwymi liczby 220 są: 1,2,4,5,10,11,20,22,44,55 i 110, a ich suma wynosi...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
antekL1 4.6.2016 (10:17)
// Zakładam,
// że nie korzystamy z gotowych funkcji znajdujących min/maks dwu liczb.
begin
var
a, b, c : Real; // Podawane liczby
min, maks : Real; // Najmniejsza i największa liczba
readln(a, b, c) ; // Wczytywanie liczb z klawiatury
min := a; maks := a; // Wstępnie zakładamy, że może być to liczba "a"
if b < min then min = b; // Korekta
if b > maks then maks = b; // Korekta
if c < min then min = c; // Korekta
if c > maks then maks = c; // Korekta
writeln('Liczba najmniejsza: ', min, ' największa: ', maks); // Wypisz rezultat
end;
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie