Treść zadania

~ukasz

Z klawiatury wczytywane są 3 liczby rzeczywiste. Napisz algorytm i zaimplementuj w Pascalu, który pozwalałby na znalezienie liczby największej / najmniejszej.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • antekL1

    // Zakładam,
    // że nie korzystamy z gotowych funkcji znajdujących min/maks dwu liczb.

    begin

    var
    a, b, c : Real; // Podawane liczby
    min, maks : Real; // Najmniejsza i największa liczba

    readln(a, b, c) ; // Wczytywanie liczb z klawiatury

    min := a; maks := a; // Wstępnie zakładamy, że może być to liczba "a"

    if b < min then min = b; // Korekta
    if b > maks then maks = b; // Korekta

    if c < min then min = c; // Korekta
    if c > maks then maks = c; // Korekta

    writeln('Liczba najmniejsza: ', min, ' największa: ', maks); // Wypisz rezultat

    end;

Podobne zadania

sylwusia3107 potrzebuje rozwiazania tych zadan z programowania w jezyku C: 1) napisz Przedmiot: Informatyka / Studia 1 rozwiązanie autor: sylwusia3107 24.10.2010 (16:00)
123lw Napisz program, który będzie wczytywał z klawiatury ciąg liczb całkowitych Przedmiot: Informatyka / Studia 1 rozwiązanie autor: 123lw 5.12.2010 (17:52)
fazx Napisz program w pascalu lub c ++ Przedmiot: Informatyka / Studia 1 rozwiązanie autor: fazx 9.12.2010 (17:01)
platon Mając dane: x(t)=a(t-sint) y(t)=a(1-cost) a>o liczby od 0 do 2pi krok Przedmiot: Informatyka / Studia 1 rozwiązanie autor: platon 12.1.2011 (21:46)
Bialy857 NAPISZ PROGRAM, KTÓRY REALIZUJE NASTĘPUJĄCE ZADANIE: 1. Znajduje Przedmiot: Informatyka / Studia 1 rozwiązanie autor: Bialy857 22.1.2011 (15:48)

Podobne materiały

Przydatność 80% Funkce klawiatury

1. Esc - Jest to jeden z klawiszy funkcyjnych i służy do rezygnacji z wykonania polecenia 2. F1 - Jest to jeden z klawiszy funkcyjnych służący do wywoływania Pomocy w Systemie Windows , a także w Nortonie Commanderze ( Nc ) 3. F2 - Jeden z klawiszy funkcyjnych, który służy np. do zmiany nazwy danej ikony w Systemie Windows , a w Nortonie Commanderze do wywoływania menu...

Przydatność 50% Liczby

1. Liczby rzeczywiste – wszystkie liczby , które odpowiadają punktom na osi liczbowej. 2. Liczby wymierne – liczby dające przedstawić się za pomocą ułamka p/q , gdzie p jest dowolną liczbą całkowitą, a q jest dowolną liczbą naturalną ( np. 1/7, 3 ½,- 32/5 , 0, -2,6 , 5 (3), 3. Liczby niewymierne – liczby nie dające się zapisać w postaci ułamka zwykłego ( np. 3, 5,...

Przydatność 50% Liczby

Liczby pierwsze Liczbę naturalną, która ma dokładnie dwa dzielniki, nazywamy liczbą pierwsza. Liczb pierwszych jest nieskończenie wiele. Znajdowanie ich nie jest jednak łatwe. Od pewnego czasu używa się do tego komputerów. Największa znana dziś liczba pierwsza została odkryta w lipcu 2001 roku przez Michaela Camerona i George'a Woltmana ma postać 213466917-1. Ma ona aż 4...

Przydatność 70% Algorytm huffmana

algorytm huffmana rozpisany dokladnie krok po kroku na przykladzie 6 liter sa rydunki drzew wszystko dokladnie ;)

Przydatność 70% Liczby zaprzyjaźnione

Są to dwie takie liczby naturalne M i N, z których każda jest sumą podzielników właściwych drugiej(przez podzielnik właściwy danej liczby rozumiemy każdy podzielnik mniejszy od tej liczby). Pierwszą parę takich liczb, którą podał jeszcze Pitagoras, stanowią liczby 220 i 284, ponieważ dzielnikami właściwymi liczby 220 są: 1,2,4,5,10,11,20,22,44,55 i 110, a ich suma wynosi...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji