Treść zadania
Autor: djanna Dodano: 20.5.2016 (10:22)
Wyobraź sobie jaką firmę mógłbyś założyć i jakie produkty mógłbyś oferować lub wybierz jedną
z istniejących na rynku firm, a następnie opracuj strategię marketingową wprowadzenia na rynek nowego produktu.
Zawartość projektu:
1. Wprowadzenie – jakiej firmy i jakiego nowego produktu dotyczy projekt.
2. Segmentacja rynku – opis grup klientów, którzy będą potencjalnymi nabywcami produktu, główne korzyści oferowane nabywcom (poszczególnym segmentom), opis strategii pozycjonowania produktu, wybór strategii obsługi rynków docelowych.
3. Opis strategii produktu – opis asortymentu produktów oferowanych przez firmę, opis strategii marki, opis jakości produktu – kryteriów oceny jakości produktu przez nabywcę, gwarancje i usługi towarzyszące.
4. Opis strategii cenowej – jakie ceny, wybór strategii cenowej i dlaczego, powiązania
ze strategią pozycjonowania i marki, metoda ustalania ceny stosowana w danej branży.
5. Opis strategii dystrybucji - jakie kanały dystrybucji i dlaczego, jaka intensywność dystrybucji
i dlaczego, formy sprzedaży sklepowej i pozasklepowej.
6. Opis strategii promocji – jakie instrumenty promocji i dlaczego, powiązania
z typem produktu, strategią pozycjonowania i marki, co będzie przedmiotem komunikatu promocyjnego – główne hasła reklamowe.
7. Analiza SWOT przedsięwzięcia i wnioski.
8. Podsumowanie.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
jakie czynniki wpływają na tzw.pierwsze wrażenie? Przedmiot: Marketing / Studia | 2 rozwiązania | autor: elka1966 28.12.2010 (12:32) |
jakie moga byc podrozdzialy do pierwszwgo rozdzialu mojej pracy licencjackiej Przedmiot: Marketing / Studia | 1 rozwiązanie | autor: demsej88 11.1.2011 (16:16) |
Cześć potrzebuje bardzo biznes plan.tu są wymagania jakie musi spełniać Przedmiot: Marketing / Studia | 1 rozwiązanie | autor: justynka1943 31.3.2011 (09:51) |
zad.1 Jakie rodzaje ubezpieczeń tworzą system ubezpieczeń społecznych? Przedmiot: Marketing / Studia | 1 rozwiązanie | autor: 1wertyui 13.4.2013 (11:26) |
Jakie jest znaczenie wynagrodzenia minimalnego w gospodarce? Przedmiot: Marketing / Studia | 1 rozwiązanie | autor: arunio12 21.11.2013 (16:25) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Wizerunek firm
Wzrost znaczenia masowych środków przekazu spowodował, że wizerunek nabiera dla firmy coraz większego znaczenia. Przedsiębiorstwa aspirujące do zajęcia silnej pozycji na rynku potrzebują wyróżniającej od konkurentów, indywidualizującej tożsamości i jasnych form komunikowania się z otoczeniem. Sposobem na osiągnięcie tego celu jest rozpoczęcie prac nad stworzeniem...
Przydatność 100% Usługi bankowe dla firm
Firmy również maja swoje pakiety licznych przydatnych uslug,ktore są stale udoskonalane,z przydatkiem zarowno dla przedsiebiorstw mniejszych jak i tych duzych. Jedna z wazniejszych uslug jest znany nam leasing.Jest to sposob na uzytkowanie cudzej rzeczy w ramach wykonanej dzialalnosci gospodarczej w okreslonym czasie i za okreslona place.Inną,rowniez istotną usluga dla firm jest "firmowy...
Przydatność 80% Fuzje i przejęcia firm
Od dziesiątków lat fuzje i przejęcia stanowią stały element gospodarki światowej, wpływając na funkcjonowanie przedsiębiorstw i życie ludzi w wielu krajach. Szczególne nasilenie tych procesów można było obserwować przed kilku laty, na przełomie wieków. Należy oczekiwać, że fuzje i przejęcia nadal będą chętnie wybieraną przez przedsiębiorstwa strategią rozwoju i...
Przydatność 50% Strategie marketingowe firm usługowych
Uciekanie się do tradycyjnych metod marketingowych nie jest zbyt v skuteczne w zarządzaniu firmami usługowymi. W firmie usługowej klienta i personel obsługujący go łączą wzajemne relacje podczas realizacji usługi. Usługodawcy muszą więc skutecznie wchodzić w in¬terakcję z klientami, aby w czasie świadczenia usługi stworzyć wysoką jakość. Z kolei skuteczna interakcja...
Przydatność 85% Rynek firm badawczych w Polsce
LISTA RANKINGOWA ZA 2000 ROK na podstawie wartości sprzedaży usług badania rynku i opinii publicznej Lp. Nazwa Firmy Wielkość sprzedaży 1. SMG/KRC Poland S.A. 55 845 202,17 2. GfK Polonia Sp. z o.o. 26 943 568,17 3. PENTOR S.A. 24 620 441,16 4. TNS OBOP Sp. z o.o. 20 584 946,48 5. IQS & QUANT Group 18 384 629,78 6. AGB Polska Sp. z o.o. 15 179 755,42 7. CASE 10 295 122,17 8....
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie