Treść zadania
Autor: Sevii Dodano: 5.4.2016 (22:01)
Podaż - Zadanie
W danym przedsiębiorstwie wzrosły ceny produkcji danego towaru. Jednocześnie ze względu na silną konkurencję nie można podnieść cen. Jak zachowa się podaż?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
wykupiew poniedzialek komus 100 pkt jesli mi ktoś poda kod na karte za Przedmiot: Marketing / Studia | 1 rozwiązanie | autor: paulina0164 14.10.2010 (17:25) |
Czy ktoś rozumie to zadanie?? Mam napisać koncepcje prowadzenia własnej Przedmiot: Marketing / Studia | 1 rozwiązanie | autor: marta39 16.3.2011 (17:24) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 60% System Produkcji
CZĘŚĆ I : Model systemu produkcyjnego dla wybranego produktu PLAN PRACY: I Charakterystyka wyrobu II Charakterystyka firmy III MODEL SYSTEMU PRODUKCYJNEGO „SAMOCHODU WYWROTKI” W WYBRANYM PRZEDSIĘBIORSTWIE 1) wektor wejścia X a) środki techniczne produkcji b) przedmioty pracy c) czynniki energetyczne d) personel e) informacje f) kapitał 2) proces przetwarzania a)...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie