Treść zadania
Autor: krupowki1997 Dodano: 20.3.2016 (16:12)
Egzamin maturalny z matematyki poziom podstawowy.
zadania 15-19
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
proszę o pomoc zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: mania1408-k1 13.4.2010 (16:43) |
proszę o pomoc zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1408-k1 13.4.2010 (16:49) |
poziom rozszerzony-maturalne, kilka zadń z funkji Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: rudapatrycja 18.4.2010 (11:31) |
Pole i wycinek koła.pomocy ! zadania na jutro. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1408-k1 20.4.2010 (15:12) |
proszę o pomoc!! (geometria płaska) zadania na wtorek. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1992 24.4.2010 (13:10) |
Podobne materiały
Przydatność 90% Rozterki Raskolnikowa - konspekt maturalny.
Ja dla odmiany przedstawię całkowity schemat maturalny ;) Temat : Rozterki Raskolnikowa. Omów temat, analizując podany fragment i odwołując się do całości utworu Fiodora Dostojewskiego. Zwróć uwagę na motywację bohatera. I. Rozwinięcie tematu (0 – 25pkt) 1. Rozpoznanie wstępne (0 – 3pkt) a) Raskolnikow to 23-letni student b) Raskolnikow boryka się z trudnościami...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 100% Wysoki poziom żywienia
Poziom żywienia jest określany stosunkiem ilości części produkcyjnej do części bytowej CZĘŚC PRODUKCYJNA POZIOM ŻYWIENIA = CZĘŚĆ BYTOWA Określona ilość pożywienia, nie dająca przyrostu masy ciała, a zapewniająca organizmowi pokrycie podstawowych procesów życiowych i utrzymująca równowagę bez przyrostu masy ciała to „pokarm bytowy”. To...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
antekL1 20.3.2016 (21:44)
Zadanie 15.
Ze wzoru okręgu wynika, że jego środek leży w punkcie (-2; 3)
a promień wynosi 2. Wobec tego okrąg styka się w jednym punkcie z osią OX
i nie dotyka osi OY (jest za daleko).
Odp. B
==========================
Zadanie 16.
Ta wysokość to długość ramienia razy sinus kąta 60 stopni
h = 2 * pierwiastek(3) * pierwiastek(3) / 2 = 3
Odp. B
==========================
Zadanie 17.
Liczymy 4/9 z 360 stopni. Daje to kąt (4/9) * 360 = 160 stopni
Odp. A
==========================
Zadanie 18.
Ogólny wzór funkcji to f(x) = ax + b.
Z faktu, że f(1) = 2 wynika, że 2 = 1a + b [ podstawiamy x=1, y=2 ]
Ze współrzędnych punktu P dostajemy drugie równanie: 3 = -2a + b
Z pierwszego równania mamy b = 2 - a ; wstawiamy do drugiego
3 = - 2a + 2 - a ; stąd
3a = -1 ; czyli a = -1/3 ; oraz b = 2 + 1/3 = 7/3.
Odp. A
==========================
Zadanie 19.
Z 10 krawędzi 5 to krawędzie podstawy i 5 to krawędzie boczne.
Ścian bocznych jest tyle ile krawędzi podstawy, czyli 5.
Odp. A
==========================
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie