Treść zadania
Autor: natalia015 Dodano: 19.2.2016 (19:07)
wpisz w odpowiednie ramki nazwy zwierząt które mają dużo pożywienia w porze deszczowej i nazwy tych którym łatwiej zdobyć pożywienie w porze suchej.
zwierzęta: zebry antylopy lwy gepardy żyrafy bawoły nosorożce słonie lamparty sępy hieny szakale
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
zad. 1 a) podaj nazwy kilku miast na Nizinie Chińskiej liczących ponad 1 Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: _Kundelek_ 26.4.2010 (18:20) |
1.Podkreśl nazwy drzew iglastych rosnących w tajdze: *cis*modrzew syberyjski*mod Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: HelloKitty22 28.4.2010 (17:21) |
Nazwy paproci chronionych,skrzypu i widłaków!!WAŻNE!!! Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: maka12 2.5.2010 (18:13) |
Wyjaśnij nazwy składników pokarmowych... Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: kidi13 27.5.2010 (19:13) |
wpisz miejsce występowania uwzględnionych w diagramie grzybów:muchomor Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: cholajka 6.6.2010 (18:02) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Logika - nazwy
NAZWY 1. POJĘCIA: NAZWA-wyraz lub wyrażenie rozumiane jednoznacznie, które nadaje się na przedmiot lub orzecznik orzeczenia imiennego (orzeczenie imienne to takie orzeczenie, które stwierdza, że podmiot jest taki a taki, np. Jan jest adwokatem, stał się adwokatem, został adwokatem) w zdaniu; DESYGNAT-przedmiot, dla którego dana nazwa jest znakiem; desygnatem danej nazwy jest wtedy...
Przydatność 100% Nazwy Obcokrajowców
Zapraszam do pobierania załącznika.
Przydatność 55% Nazwy rzeczowników
Rzeczowniki to nazwy: - osób np. lekarz - zwierząt np. pies - roślin np. kwiat - rzeczy np. stół - cech np. mądrość - uczuć np. radość - czynności np. bieganie - pojęć np. synteza (łączenie) Odpowiadają na pytania: kto? co?
Przydatność 50% Nazwy solminizacyjne
Pozornie trudna wydawałoby się naukowa klasyfikacja metod kształcenia słuchu muzycznego odstrasza od zagłębienia się w krótkie studium na ten temat. W edukacyjnych działaniach muzycznych wykształciły się dwa nurty solmizacji (dawniej solfeżu). Mianowicie: metoda absolutna, ze stałym dźwiękiem "do" i metoda relatywna, inaczej względna, ze zmiennym położeniem nuty "do"....
Przydatność 75% Nazwy zawodów
ZAWODY un maçon - murarz un chauffeur - kierowca un professeur - nauczyciel une femme de menage - sprzątaczka un medecin - lekarz un pianiste - pianista un garçon de càfé - kelner le mecanicien - mechanik le balayeur - zamiatacz cuisunier - kucharz l'infirmière - pielęgniarka l\'agriculteur - rolnik le comédien - aktor komediowy l'hôtesse de l'air - stewardessa le...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
Konto usunięte, 19.2.2016 (20:34)
W porze suchej łatwiej zdobyć pożywienie zwierzętom mięsożernym (drapieżnikom):szakale ,
hieny ,sępy, lamparty , lwy i gepardy.
Natomiast w porze deszczowej dużo pożywienia mają zarówno zwierzęta mięsożerne(wymienione powyżej) i roślinożerne : zebry , antylopy , żyrafy ,
bawoły, nosorożce i słonie.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie